Skocz do zawartości

dudi_00

Użytkownik
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dudi_00

  • Urodziny 20 Marzec

Profil - Dane

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Częstochowa
  1. Perkusja elektroniczna DIG DRUM - co sądzicie??

    Kiedy beda w sprzedazy ? Jakie beda orientacyjne ceny ?
  2. Perkusja elektroniczna DIG DRUM - co sądzicie??

    Szczerze musze przyznac ze na talerzach Digdruma nie gralem wiec porownania nie mam ale na blackhawki nie narzekam. Z reguly nie gram ciezkiej muzyki ale na probach czasem zdarzaja sie wariacje i jak narazie nic sie z nimi nie dzieje :)
  3. Perkusja elektroniczna DIG DRUM - co sądzicie??

    Tak to Black Hawk. Mialem perkusje elektroniczna z gumowymi padami. Black Hawk byl dla mnie czyms nowym i bylo "WOOOW" Po kilku minutach grania na pana padach juz nie ma WOW. Jest bardzo duza roznica :) Siatki DigDrum o niebo lepsze (bardziej przypominaja gre na akustyku) Pady sa wieksze wiec i komfort gry jest o niebo lepszy. Pomimo wielu ustawien i sily napiecia siatek w black hawku nie da sie uzyskac tego co na padach Dig Drum :) Jak najbardziej polecam DigDrum'a :)
  4. Szukam opinii na temat Alesis Pro X Hi-Hat. Cena zacheca . Jedyne opinie jakie znalazlem to to ze jest glosny itd. Chcialbym wiedziec czy ktos go uzytkowal i czy zadziala z modulami rolanda ? Posiadam Rolanda TD6V
  5. Perkusja elektroniczna DIG DRUM - co sądzicie??

    Estetycznie szalu nie bylo jesli chodzi o sprawnosc techniczna tez nie bylo za fajne . Pady i tak kupilem po czym wyslalem do p.Kazimierza. Kilka dni temu dostalem paczke a dzisiaj bylem wybrobowac a wyglada to tak . Jestem mega zadowolony z wygladu , praktycznosci i wrazen z gry :)
  6. Perkusja elektroniczna DIG DRUM - co sądzicie??

    A wie ktos cos wiecej na ich temat czy raczej ciezko bedzie sie cos dowiedziec ?
  7. Perkusja elektroniczna DIG DRUM - co sądzicie??

    Panowie prosze o pomoc. https://www.olx.pl/oferta/zestaw-padow-do-perkusji-elktronicznej-CID751-IDpYIyW.html#306cfab7dc Czy te pady oplaca sie kupic w tych pieniadzach ? Czy to tez sa pady od pana Kazimierza czy to jakis domowy wyrob ?
×