Jump to content

drumm3r

Members
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Gdzieś daleko...
  1. Wydaje mi się, a może to złudzenie, ze w szybkich tempach bębniarze nie grają z całych nadgarstków a jakby z palców. Ta technika ma jakąś nazwę? Czy wszystko co chce zagrać w dowolnym tempie można zagrać z całych nadgarstków? A techniki typu push pull itp?
  2. Witam wszystkich. Jakim sposobem przejść na wyższe tempa w grze rękoma? Wiadomo, że powyżej jakiegoś tempa (powiedzmy dla jednych 130bpm dla drugich 200bpm, mniejsza z tym) Musimy zmienić technikę gdyż nie wyrobimy grając całymi nadgarstkami, musimy przejść na inny sposób. Pytanie jaki? Jak go rozwinąć ?
  3. Witajcie! Czy jest ktoś tutaj kto startował i dostał się na jakąkolwiek akademię muzyczną na wydział "jazz i muzyka estradowa" i podzieliłby się przykładowym materiałem edukacyjnym jaki prezentował na egzaminach? Chciałbym znać oczywiście mniej więcej poziom trudności, nad czym pracować, z czego wybierać itp.... Z góry dziękuję! ;)
  4. Witam. Czy istnieje książka (najlepiej w pdf) gdzie znajdę rudymenty hybrydowe? Istnieje coś takiego?
  5. Witam. Jak w temacie. Jak doczyścić tluste ślady po palcach,i temu podobne zabrudzenia z blach w wykończeniu brilliant i natural bez naruszenia struktury i koloru blach?
  6. Witam. Pytanie skierowane do kogoś kto w miarę profesjonalnie nagrywał drum cover lub coś w studiu. Generalnie chodzi mi o dobre oświetlenie. Co i jak? Nie wiem jakie światła, lampy zastosować, jestem w tym zielony, aby ładnie wyszły zdjęcia i filmy. Światło biale,żolte,z przodu,z tylu,z góry, z dołu. Co i jak? Zajmował się ktoś takim tematem oświetlenia perkusji? Z czym to się je? Pozdrawiam
  7. Panowie,napisałem ten post gdyż szukałem odpowiedzi na pytanie czy warto uczyć się tradycyjnego chwytu. Oczywiście że zagramy ten sam beat chwytem tradycyjnym i np niemieckim, a chodzi o niuanse i własny komfort. A moje pytanie dotyczyło tego, że gdy oglądam jazzmanów, to praktycznie każdy posługuje się traditional gripem, nie widziałem jeszcze takiego, który grałby inaczej. I nie wiem czy wynika to z tradycji z jakiś innych "właściwości" danego chwytu. Zdecydowanie większość odradza naukę tego chwytu jeżeli ma on być na potrzeby tylko w salce itp. Nie chodzi mi o sprzeczanie się tylko solidną odpowiedź tak lub nie ;)
  8. Dokladnie takie samo spojrzenie mam na to ja. Ale zastanawiam się poważnie czy chcąc grać ogólnie"jazz" trzeba grac tradycyjnie. Stwierdzam ze lepiej doskonalić to co juz się dobrze wypracowało.
  9. Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem ze coraz mniej perkusistów używa tradycyjnego chwytu tj.traditional grip. Chodzi o siłę, poziom trudności..? Jest właściwie zarezerwowany dla jazzu i lekkiej muzyki. Mnie od zawsze tez uczono grać chwytem niemieckim. Po czasie wypracowałem wlasna technikę pomiędzy niemieckim a amerykańskim chwytem. Niedawno usłyszałem od wykształconych osób że jest ona bardzo dobra.. Do rzeczy..gdy osiągnąłem pewną dojrzałość muzyczną zafascynowałem się chwytem tradycyjnym, tylko pytanie czy warto się go uczyć? Mając dobrze wypracowany już warsztat na chwycie niemieckim warto wracać do zera i katować te same ćwiczenia innym chwytem? Podoba mi się ta technika, ten sposób ale czy nie jest to strata czasu?
  10. drumm3r

    Anatolian

    Odkopię troszkę temat. Szukam opinii nt blach z serii mystic, jazz collection i ultimate. Od jazzu przez funk po troszku do rocka. Generalnie do tego pierwszego. W szczególności crashe i hihaty. Ktos ma jakies doświadczenia?
  11. O dzięki seth za super niekonwencjonalną metodę, z pewnością ją wypróbuję :)
  12. Witam. Chciałbym sie zapytac jak tworzyć i od czego przejścia linearne. Jak to ugryźć? Poszukuję nowych patentów.
  13. Mozesz miec racje ze za szybko chce wszystko osiagnac a przeciez wszystko przyjdzie z czasem :) Nie mniej gram juz 5-6 lat i wiekszosc materialow realzuje sam w domu tak wiec nie jestem osoba poczatkujaca,mozna to predzej nazwac wpadnieciem w rutyne.
  14. Perkusja to moja pasja i motywacji oraz chęci mi nie brak. A jesli chodzi o lekcje, to nie jest to dla mnie jakaś kula u nogi. Z przyjemnością ogrywam etiudy i wprawki, sprawia mi to przyjemność, tu raczej chodzi o to ze nie umiem tego wykorzystać w praktyce, będę musial o tym pogadać.. A i gra w zespole sie co jakiś czas trafia, tutaj wiem ze liczy się groove i time. Tego sie staram trzymać. Mimo wszystko lepiej sie slucha gdy drummer jest wszechstronny i nie powtarza czegoś w kółko.
×
×
  • Create New...