Skocz do zawartości

kebrzyk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profil - Dane

  • Skąd:
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, czytałem, że masz na chomiku materiały - nuty do nauki itp. Niestety trzeba podać hasło. Można prosić?

     

    Dzięki

  2. Witam A mam pytanie czy ktoś używał/słyszał mikrofony JTS CX-505 ? Są to pojemnościówki do tomów. Mam JTS NX2 na stopie i jestem z niego zadowolony, zamierzam teraz nagłaśniać już całe bębny w celu poprawy brzmienia na przodach i zastanawiam się nad tymi majkami. Jeśli ktoś miał do czynienia to proszę o opinie.
  3. Dzięki za szybką odpowiedź. A co do strojenia to właśnie ciężko coś wykręcić. Nie wiem jak ją stroić: nisko czy wysoko. Jak stroiłem wysoko to strasznie długo wybrzmiewa. Próbowałem też do dźwięków: 10" E, 12" H, 14" G, jak w poradach T. Łosowskiego, ale też sustain jest duży. No i tak jak pisałem, trzeba mocno przywalić żeby jakoś się to odezwało. Chciałbym uzyskać efekt dobrego brzmienia tomów przy względnie lekkim graniu. Jak radzicie stroić: góra tak aby nie było fałd a dół wysoko, czy może odwrotnie?
  4. Witam Doradźcie mi jakie naciągi założyć na Pearl Export w konfiguracji: TT10, TT12, TT14, SD14,BD22. Zmieniałem już raz naciągi. Stopa to Evans Emad 2+ Remad, werbel amasador na dole i górze, a tomy tylko góra Remo Emperor. Stopka jest nawet fajna, werbel taki sobie, a tomy sa straszne. Mówię że jest tak teraz czyli gdzieś po roku grania. Perkusja jest z topoli. Te olejaste emperory są chyba za grube, trzeba w nie mocno walić żeby gary gadały, a ja gram różną i raczej lekko muzykę więc potrzebuje naciąg chyba cieńszy żeby dobrze gadał przy lekkim graniu. Myślę nad jakimiś Evansami Coated ale nie wiem co konkretnie. Możecie coś doradzić? Pozdrawiam
  5. A ja mam takie pytanko: czy mógłby ktoś udostępnić same wideo z warsztatmi T. Łosowskiego od numeru 1 do 10? Ostatnio dopiero natrafiłem na ten magazyn i kupiłem numer 11. Ściągnąłem sobie ten kurs ze strony, ale chciałbym zobaczyć wideo. Jakby ktoś potrzebował mogę jakoś udostępnić nr 11. pozdrawiam
  6. kebrzyk

    Nuty na Perkusję

    Witam, Trochę nutek (ćwiczenia, groove) wraz z mp3 u mnie na chomiku: http://chomikuj.pl/kebrzyk/Perkusja Będę dorzucał. Chętnie przyjmę też jakieś nutki. Zapraszam i pozdrawiam
  7. kebrzyk

    traditional grip

    to w taki razie jak robić żeby nie stłuc palca serdecznego skoro on jest pod pałką. jak uderzam pałka w pada to zdarza się ze w palca tez.
  8. Witam serdecznie Mam taki problem. Przerzucam się na trzymanie pałek tradycyjnie z racji tego że zaczynam ćwiczyć w domu na padzie. Do tej pory trzymałem pałki stylem "match grip". Problem polega na tym że po godzinie ćwiczeń moja lewa ręka pomiędzy palcem wskazującym a kciukiem jest spuchnięta a palec serdeczny potłuczony i posiniaczony :doubt: Czy to jest normalne zachowanie na początku czy źle praktykuje ten styl trzymania pałki?
  9. Witam wszystkich Mam mały problem z nagłośnieniem centralki. Otóż gram na weselach na akustyku i gdy nagłaśniam centralkę to wzbudza się reszta mikrofonów na scenie. Dzieje się tak gdy dam sobie więcej basu na stopie w celu uzyskania lepszego brzmienia. Wzbudzanie znika gdy ściągnę na mikserze bas prawie na maksa, jednak wtedy brzmienie jest kartonowe. Co może poradzić? Słyszałem że takie wzbudzanie można wyeliminować bramką szumów. Prawda to? W jaki sposób kręcić gałkami od Thresholdu i Release? Mam taką bramkę firmy BBE 362 NR Sonic maximizer + noise reduction. Dało by to rade? Czy może to też być wina mikrofonu? Bo na razie jeszcze nie zaopatrzyłem się w typowy mikrofon do stopy. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich
  10. Dzięki Panowie Ja już zdecydowałem się koło kwietnia. Dawno tu nie zaglądałem i widzę dzisiaj że temat się bardzo rozwinął. Powiem tak: do kwietnia przez 5 lat grałem na perkusji elektronicznej Yamahy i niejednokrotnie goście weselni myśleli że to automat. Działo sie tak do momentu aż się zaczęła sypać więc z niej zrezygnowałem.W ogóle przestało mnie to kręcić. Teraz gram na akustyku nagłaśnianym mikrofonami czyli klasycznie. Chłopaki z kapeli i ja jesteśmy zadowoleni z tego wyboru. Przede wszystkim goście weselni teraz widzą mnie i doceniają naszą muzykę. Gdy grałem na plackach nieraz ludzie mówili że lecimi z minidysku lub dyskietek. Po zagraniu na akustyku kilkunastu wesel teraz już bym się nie zamienił z powrotem na elektroniczne gumy. Dziękuję wszystkim za rozwinięcie tematu i przybliżenie sprawy. A tak przy okazji Amateus jakie urządzenia peryferyjne miałeś na myśli??
  11. To zmień bijak na bardziej miękki lub poluzuj sprężynę stopy
  12. co do podwójnych uderzeń stopy i yamaszce to spróbuj zmniejszyć czułość pada stopy w module i może będzie dobrze.
  13. a jak by brzmiały zwykłe naciągi zamiast siateczkowych i triggery? Chodzi mi oto czy zdało by to egzamin?
  14. witam mam pytanie: co lepsze do nagłośnienia akustyka na weselach itp imprezach, mikrofony perkusyjne czy triggery i jakiś moduł brzmieniowy np. rolanda? Na pewno z triggerami nie ma takiego kłopotu jak z mikrofonami bo tylko podłączam pod moduł i nie muszę się bawić z regulowaniem brzmienia jak to ma miejsce przy nagłaśnianiu mikrofonami Co sądzicie?
  15. a co wtedy z tomami? czym je nagłośnić? Coś lepszego na werbel, stopę i 2 pojemnościówki czyli np.?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...