Jump to content

Kiepski perkusista

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Interests
    Ciekawe brzmienia.

Recent Profile Visitors

148 profile views
  1. Kupiłem sobie taki naciąg i pojęcia nie mam z jakim rezonanujacym by brzmiał najlepiej.nie chciałbym go stroić wysoko,wolałbym żeby bassdrum był niski i niekoniecznie bardzo dzwoniący.co polecacie?bęben to mapex v series.nie wiem z jakiego drewna.wczesniej miałem naciąg Pearl z pierścieniem tłumiącym a ten claftone to całkiem inna bajka.nie chce też wydać góry pieniędzy.
  2. Eeee przeczytałem drugi raz.więc to pies?
  3. Kurde ,straszna historia.co tu zrobić z walącym bębnem ani sprzedać ani grać.jaja jak balony.uśmiałem się do łez.najbardziej mi się ten pies szczajacy na twój instrument spodobał.nie wiem co poradzić.może oddaj bęben na gwarancję.w sklepie go fachowcy obwąchają i stwierdzą czy to wada fabryczna czy wina niewłaściwego użytkowania.he he he. Wybacz ale nie mam lepszego pomysłu.
  4. Czy rejestrator audio taki do 1000 zł przebije jakością nagrywania komputer z soundblaster audigi zs? Pojęcia nie mam w co zainwestować, utrzymać komputer w jak najlepszym stanie co łączy się z drobnymi wydatkami co jakiś czas? Do rejestratora Chciałbym podłączyć mikser tak jak do tej pory do komputera. Może ktoś ma taki rejestrator doświadczenie i porównanie jakości nagrań.
  5. Słuchaj com się jeszcze dowiedział ;prawdopodobnie firma sabian nie umieszcza numerów seryjnych na niektórych seriach talerzy! Aax też do nich należą. Na El sabor też nie mam. A na taniuchnym meinl hcs są. O. Teraz mogę się oprzeć jedynie na próbkach dźwięku z youtube i moim zdaniem mam orginała. 

  6. A! Dzięki że się zainteresowales, co do aaxplosion to po prostu szukam czegoś ciekawego, nie pasują mi brzmienia "profesjonalne".nie chcę brzmieć jak każdy. Może trochę przesadzam ale wolę jakieś dziwne nie do końca czyste dźwięki.czasem tylko uderze w swojego xplosion a tak to dzwonie eksperymentalnie. Sonor tyrko o którym pisałem jest obcięty, widocznie kiedyś był dużym ridem.a grawerka sabian na tym crashu jest delikatna, nie wykuta "solidnie" ale numeru seryjnego nie widać. Co do toczenia i kucia to faktycznie pojęcia nie mam co ma znaczenie. 

  7. Kupiłem sonor tyrko. Na pierwszy rzut oka to nickelsilver ale konsystencja bardziej przypomina stal. To naprawdę bardzo ciekawie dzwoni. Jest gość na YouTube który eksperymentuje z różnymi materiałami, sam robi blachy z blachy. Powiem szczerze że niektóre brzmią super. Lance campeau to chyba jego nazwisko. Zaraz idę wypróbować jak współbrzmi z bębnami. Taki trochę chiński gong jak się go uderzy na krawędzi. Ciekaw jestem czy wśród was jest amator takiego sprzętu?
  8. W sklepie z bębnami zwróciłem uwagę na stopę za około 200 zł;pooglądałem,potestował. Szczegół przykuł moją uwagę, w miejscu łączenia pedału i "podpiętka" - tam gdzie jest zawias, wykrylem luz, spory i niepokojący. Pedał ruszał się na boki. Mowy nie było o kontroli kierunku w lewo lub w prawo co groziło wypadnięciem łańcucha z prowadnicy ciągnącej bijak.W kilku innych stopach w podobnej cenie też był luz. Obok stały droższe stopki, postanowiłem sprawdzić czy wraz z wzrostem ceny wzrośnie jakość. Uwaga! :w droższych nie ma luzu!...Zastanawiam się ile pracy technologów i projektantów potrzeba i jakich nakładów finansowych aby w tańszych stopach ów luz zlikwidować. Na chłopski rozum wystarczy w zawias wcisnąć szerszą tuleje teflonową i problem znika... Wybór jest prosty;masz mało kasy kupujesz tańszą stopę z luzem i ze zrozumieniem patrzysz na drozszą myśląc - jest lepsza(bo nie ma luzu) jest droższa. Proste. Masz więcej kasy kupujesz droższą i ciesząc się że luzu nie ma z politowaniem patrzysz na tańszą myśląc-kupiłem porządny sprzęt, wszystko zwarte i solidne!... No. A tu z dystansu patrząc i nie kupując ani tańszej ani drozszej powiedzcie mi czy to celowo producent wsadził zbyt luźne tuleje w zawias żebym się "połapał" i wydał więcej na ten sam produkt tylko z tuleją w odpowiednim rozmiarze? Mam dość robienia durni z ludzi. Pewnie podobnie jest z resztą sprzętu. Kupisz to samo za więcej że świadomością że kupiłeś lepsze. Szkoda gadać.
  9. Tak kupiłem, crash ride 18 hcs, china 18 hcs(solidnie uszkodzony) hi hat 13 paiste 101, paiste crash 101 16 cali.na forum nikt tych blach łagodnie mówiąc nie chwali. Moja opinia:crash ride-cichy i trochę nijaki, trochę przypomina dźwięk dzwonu ze starego zegara.china:fajny. Moja pierwsza Chinka bo nie przepadam za efektowymi blachami, trochę krótko wybrzmiewa. Hi hat paiste :dobry, krótki, wysoki dźwięk.Cichy i bez rezonansu. Crash 16 paiste:uuuu... h..owy.lepiej brzmi kawałek blachy miedzianej. Poważnie.Nie spodziewałem się aż takiego?????trudno nazwać. Ok. Kupiłem. W sumie dałem za wszystkie 50 zł. Punkrokowiec pozbywał się sprzętu.W sumie faktycznie trudno być zadowolonym kiedy używa się lepszych blach... Ale te "lepsze" też pozostawiają wiele do życzenia. El sabor, xplosion crash aax, jakieś sabian pro, pro sonix. Eeee. Też nie są idealne. Moim zdaniem za bardzo "syczą",producenci powinni postawić na coś pomiędzy.Nie sam krystaliczny sssssyk i nie łopotanie kawałka blachy. Kiedyś słyszałem takie talerze:Istambul agop. Takie coś żeby to było.... I niech kosztują... A.. Sto zł za sztukę. Kupiłbym kilka. A tak to wykrzesać muszę coś ciekawego z nowego nabytku.
  10. Tak sobie myślę o przereklamowanych sabianach, zildianach, paiste... Gram na nieoznacznych żadnym logo talerzach ze stopu tzw nowe srebro i polmuzie 20 cali chyba też z podobnego tworzywa i odkrywam (nie obrazcie się fachowcy) tandete brzmieniową drogich talerzy znanych producentów. Niby łatwo na nich zagrać ;jak nie pukniesz to zabrzmi "dobrze" ale na dłuższą metę są jak tanie błyskotki, cieszą krótko. Wolna myśl.
  11. Uuo kurde. Znalazłem odpowiednie miejsce. Ponawiam pytanie które zadałem na forum chyba w rozmowie ogólnej :jak stwierdzić czy wymieniony w temacie talerz jest prawdziwy? Przeczytałem że na aliexpres można kupić ten sam "tylko że inny". Oglądałem go ze wszystkich stron, porównywalne ze zdjęciami w necie i coś mi nie pasuje. Poza tym sprzedawca prawie nie zażądał zapłaty (dałem 60 zł). Nie żebym się przejmował ale może ktoś wie jak rozpoznać oryginał?
  12. Jak rozpoznać czy jest prawdziwy bo coś mi nie pasuje a poza tym wyczytałem że na aliexpres można kupić "sztuczny"
  13. Takie cuś. Co myślicie? Nie jesteśmy profesjonalistami. Jak coś ktoś napisze o ścieżce bębnów to będę miał co poczytać. Kawałek jest na youtubie od dłuższego czasu ma kilka wyświetleń;) ciekawe jak ludzie to odbierają. Sonda z lotu ptaka na youtubie wpisać trzeba. (Nie wiem jak link tu wkleić a nie będę przepisywał) z ptaka lotu.mp3
  14. Ja to wam powiem że albo jestem głupi(głuchy) albo blachy nickelsilver-nieznanego producenta które posiadam i ride polmuza też podobny stop brzmią lepiej (ciekawiej) niż sabian el sabor i aax explosion (chyba tak się pisze) a te chyba są z brązu.
  15. Nagrywam perkusję czterema overhedami ,novox i behringer ,dwa nad głową jeden na środek werbla jeden na centrale. Do tego pod werblem umieszczam mikrofon meinl do perkusjonalii(taki malutki płaski) . To wszystko podłączam do miksera novox m8 zdaje się nazywa. Z novoxa idą kable do karty soundblaster audigi 2zs.na programie reaper dogrywam do "reszty zespołu".a teraz pytanie:jakim mikrofonem nagrać stopę? Bo chyba te overhedy to zły pomysł. Jak pewnie widać z opisu mojego sprzętu interesuje mnie najtańsza skuteczna opcja. Pytam też co w przypadku mojego sprzętu " Daje ciała" A dokładniej:co powoduje plaskosc i brak głębi moich nagrań-overheady? Mikser? Karta? Czy odpowiedni mikrofon do stopy poprawi sytuację? (O akustyce pomieszczenia nie mogę się wypowiedzieć bo to strych). Napiszcie co o tym myślicie. Załącznik:niewyraźne zdjęcie novoxa i wyraźne zdjęcie miksera.
×
×
  • Create New...