Skocz do zawartości

karolzdw

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profil - Dane

  • Skąd:
    Zduńska Wola/Łódź
  1. Nie ćwicz techniki werblowej na poduszce. Potem usiądziesz do werbla i nie będziesz panował nad odbiciem pałki. Najlepiej ćwiczyć na werblu z troszke luźniejszym naciągiem. Wprawki grane na środku niaciągu, a ćwiczenia, etiudy na 2/3 wysokości naciągu. Polecam ćwiczenia johna pratta oraz standardowy zestaw ćwiczen rozgrywających, czyli jedynki, dwójki, trójki, potem paradiddle pojedyńcze, pojedyncze z przesuwanym akcentem, podwójne. Paradiddle pojedyńcze bez akcentów graj tak, aby każde uderzenie było identyczne. Pozdrawiam i życze miłego ćwiczenia
  2. Dzieki za wszystkie wypowiedzi. Mam jeszcze jedno pytanie: czy cały zestaw Alesis dm5 pro kit będzie się spisywał lepiej niż perkusja dig drum z modułem roland td3? zastosowanie dla zespołu okazjonalnego, więc chodzi mi raczej o każdy rodzaj muzyki. Grałem wesela i imprezy na td3 i bardzo brakuje mi brzmień i możliwości dostosowania ich do różnych kawałków.
  3. a jak wygląda awaryjność tego modułu?? jest w miarę "pewny" w porównaniu do rolanda? P.S. co to jest "choke na talerzach"??
  4. a czy dm5 obsługuje dwutrigerowe pady? np werbla?
  5. Witam. Mógłby ktoś opisać jakieś praktyczne różnice między tymi dwoma modułami? zastanawiam się który kupić... alesis kusi bo ma o niebo więcej brzmień, no ale... właśnie... jest to już "alesis" a nie "roland". Proszę o porady
  6. Uczy się na akustyku. Na elektronicznej grał tylko u mnie w domu ponieważ mieszkam w blokach i nie mam innej możliwości. Większość lekcji odbywa się na jego sprzęcie
  7. ja sam też chodzę do szkoły muzycznej ale 9 rok:) skończyłem 1 st. na fortepianie, a drugi lece na perkusji i to jest właśnie to:) dzięki za oceny:)
  8. tak... tylko widzisz SUAFEG : on jest pod moim okiem od pół roku, i jednak nie popieram na tym etapie grania rzeczy ekscytujących, które wciągają, bo przez to człowiek przy każdej okazji ćwiczy tylko te rzeczy, a o werblu to tylko od święta pomyśli :P więc póki co to na lekcjach 30 min werbla i 15 min prostego zestawu :)
  9. drumsfeel ma w 100% racje... jest wielu którzy po prostu nap********ą (przepraszam za wyrażenie ale tylko ono oddaje to co chce wyrazić) w każdy element zestawu... to nie ma sensu i niszczy nie tylko sprzęt, ale także dźwięk, a to dźwięk jest w muzyce najważniejszym elementem. Kluczem do wszystkiego jest sensowne i pomyślane ćwiczenie werbla. A co do pałek to również polecam vic-firthy (wydatek ok 30 zł za w miarę dobry komplet)... a z tej najniższej półki to pałki seba są dość dobre... ale jednak to nie to samo . . .
  10. niestety przy efektowniejszych przejściach jeszcze się trochę gubi ;/ ale pracujemy nad tym:)
  11. Tak to jest wyuczone solo. A Piotrq jak myślisz ile czasu ten chłopak ma do czynienia z perkusją??
  12. http://pl.youtube.com/watch?v=GbdW4rhSZFU Zapraszam do oglądania i oceniania mojego ucznia:) wszystkie rzetelne komentarze mile widziane
  13. Witam... Właśnie kupiłem sobie perkusję z modułem td3 rolanda... mam pytanie: czy ma ktoś instrukcję w jęz. polskim do tego modułu? najlepiej w formie elektronicznej :)
  14. Oba typy perkusji (elektryczna i akustyczna) są stworzone raczej do innych celów. Perkusje elektryczne są wyśmienite przy graniu np. chałtur, ponieważ na małych salach gdy gra się na akustyku często wszystko do okola drży, a jedynym słyszalnym dźwiękiem perkusji jest wtedy dudnienie. A co do ćwiczenia to oczywiście lepiej ćwiczyć na perkusji akustycznej, ponieważ jest ona bardziej "czuła" na poczynania perkusisty, i łatwiej na niej wyrobić technikę bo pałka i bijak stopy odbijają się w specyficzny sposób. No chyba że macie jakiegoś super za*******go elektryka który idealnie to imituje :PP
  15. Faktycznie ciekawe. Ale warto pokombinować z tą podstawową wersją i jeszcze bardziej to urozmaicić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...