Skocz do zawartości

kazonmm

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profil - Dane

  • Skąd:
    Mińsk Mazowiecki
  1. Wg wielu szkół oraz notacji jest to CRASH zapisany w jednym ciągu razem z partią hi-hatu. Otwarty hi-hat zapisuje się za pomocą kółka nad nutą. W tej interpretacji nie ma najmniejszego problemu z zagraniem wskazanego przykładu. P.S. Aczkolwiek przepraszam, dopiero teraz zauważyłem, że na samym początku jest zapis CRASH-a na dodanej linii (jak w MuseScore). Zwracam honor. :) Wracając do źródła problemu - grając na dwie stopki zawsze masz jedną wolną w momencie grania hh ;) Pozdrawiam
  2. Poczytaj sobie tutaj: http://magazynperkusista.pl/nauka/listy/stopymetaliciezkich Życzę wytrwałości i powodzenia.
  3. Zajrzyj tutaj: http://www.perkusja.org/werbel-vt89475.htm#528073
  4. kazonmm

    Werbel

    Zweryfikuj, który naciąg powoduje rezonowanie: - tom1 uderzasz górny, tłumisz dolny, np.ręką i słuchasz czy się wzbudzają sprężyny, - tom1 uderzasz dolny, tłumisz górny, np.ręką i słuchasz czy się wzbudzają sprężyny, ..... aż do skutku. Następnie próbujesz przestroić naciąg, który powoduje wzbudzanie. Ewentualnie kombinujesz z weblem. Powodzenia :)
  5. Witam Szanownych Kolegów! Dosyć pilnie potrzebuję zapisu partii perkusji do utworu "La Bamba" w wykonaniu Los Lobos & Gipsy Kings. Niestety, w necie nic 'na szybko" nie znalazłem - bezpłatnie, oczywiście :). Czy ktoś z Was jest szczęśliwym posiadaczem w/w materiału i zechce się podzielić? Ewentualnie chociaż jakiś trop... Z góry serdecznie dziękuję :)
  6. kazonmm

    ISTANBUL Xist B20

    Mam rozbudowany zestaw i moim zdaniem najlepszy jest crash. Generalnie polecam blaszki, na prawdę dobra jakość za nieduże pieniądze.
  7. kazonmm

    Octobany

    Właśnie ktos na forum sprzedaje: http://www.perkusja.org/tama-octoban-7850n2h-high-vt85666.htm Pozdrawiam
  8. Tomy wskazuje na grę z wykorzystaniem odbicia - dobijasz kolejne uderzenia palcami - push-pull. I o to mi chodziło. Natomiast od kilku perkusistów otrzymałem radę, żeby się trzymać bardziej nadgarstka niż tej techniki. Zwłaszcza podczas gry na całym zestawie. Pozdrawiam
  9. Seth ma rację. Ja też po szkółkach Jojo i Igoe zrezygnowałem z nadgarstka i to był błąd wytknięty mi przez wielu zawodowych "garowych". Praca palców i owszem ale opieramy się głownie na nadgarstku. Pozdrawiam P.S. Pawelx5 na 3 zdjęciu masz dłoń wygiętą na "zewnątrz" co może powodować niepotrzebne spięcia mięśni kciuka. Spróbuj utrzymać prostą linię na zewnątrz nadgarstka razem z przedramieniem (łokieć -> mały palec mają tworzyć prostą). Powodzenia
  10. kazonmm

    Stabilne żelastwo

    Witaj, polecam ten: http://drumcenter.pl/product-pol-3699-Ludwig-Atlas-Standard-Hardware-Pack.html w tej cenie to jest rewelacja. Solidny, dobra cena. Warto obejrzeć osobiście. Pozdrawiam
  11. Seth, poniekąd zgadzam się z Tobą. Kolega Camel88 pytał jak nastroić tomy, żeby się pałki odbijały - dyskusja toczy wokół tego, żeby nie grać z samego odbicia :) I tylko o to mi chodziło. Pozdrawiam
  12. Rebound jest bardzo ważny natomiast spróbuj pograć LLLLLLLLPPPPPPPP z odbicia na nisko nastrojonym werblu lub floortomie. Weźmy pod uwagę np. szkołę Jojo Mayera - fragment dotyczący "free stroke"... osobiście spotkałem się ze wskazówkami żeby grać jak najwięcej z nadgarstka - są to opinie wykształconych i praktykujących perkusistów. Nie chcę dalej polemizować bo nie kończyłem szkół muzycznych natomiast przytaczam opinie zawodowców, z którymi konsultowałem technikę gry rąk. Pozdrawiam
  13. To chyba w późniejszej fazie nauki? Nie spotkałem się jeszcze z nauką podstaw od kontroli odbicia tylko od prawidłowego chwytu pałek oraz pracy nadgarstków (w starszych szkołach ćwiczenia na workach z piaskiem w celu eliminacji odbicia).
  14. To jego "uczeń" .... tak mówi januszs Potwierdzam to o czym pisali wcześniej koledzy. Januszs nie nauczył gościa trzymać pałek a pozwala mu na granie dwójek? Co to za nauka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...