Skocz do zawartości

filipur

Użytkownik
  • Zawartość

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O filipur

Profil - Dane

  • Skąd:
    Kraków
  1. Witam. Czy ktoś z użytkowników programu Reaper wie w jaki sposób obniżyć poziom sygnału wejściowego na poszczególnych ścieżkach ? Obecnie mikrofony są podłączone do miksera a a niego wychodzą przejściówki do interfejsu a potem do komputera. Mam ciągły problem ze zbyt wysokimi poziomami sygnału (skręcenie gałką Gain na mikserze nie pomaga). Prawdopodobnie gdzieś w programie można obniżyć poziom sygnałów, tylko gdzie ?
  2. Witam wszystkich. Planuję zmianę mikrofonów perkusyjnych na profesjonalne Audixy. Chcę wymienić wszystkie ale zastanawiam się czy wymieniać też mikrofon na hi-hat. Obecnie używam Behringhera C2. Wymieniłbym go na Audix F6. Mikrofony są podobnych gabarytów, Audix F6 jest jednak dedykowany do reprodukcji wysokich częstotliwości (szczególnie blach i hi-hatu). Nie wiem czy warto wydawać pieniądze na taką zmianę i czy będzie ona wyraźnie słyszalna w nagraniach. Tym bardziej, że C2 cieszy się przyzwoitymi opiniami. Czy ktoś z Was miał do czynienia z tymi mikrofonami i czy może cokolwiek poradzić ?
  3. Witam Nie wiem czy jest taki temat na forum ale nigdy nie znalazłem informacji na ten temat. Mianowicie jak często wymieniacie naciągi rezonansowe na tomach i po czym poznajecie że przyszedł czas na ich wymianę ?
  4. Niezniszczalne Pałki Regal Tip

    Ja też kiedyś miałem parę hikorowych Gładków. Przyznam,że zasługiwały one na miano niezniszczalnych. Przetrwały kilkadziesiąt prób i jedyną oznaką zużycia była coraz cieńsza szyjka. Co ciekawe nie strzępiła się jak pałki na zdjęciu powyżej ale była jakby opiłowywana. A główki przez ten czas cały czas były całe. Jedyny minus tych pałek jest taki, że ten gatunek hikory, z którego są zrobione jest ciężki i bardzo twardy w związku z czym pałki przenoszą drgania i mogą być dla niektórych niekomfortowe podczas grania.
  5. Kolumna odsłuchowa perkusji

    Dzięki za podpowiedź !
  6. Witam Czy ktoś z was, mający doświadczenie z Mapexem Saturnem stosował na nim różne naciągi ? Obecnie mam Remo Emperor. Te bębny mają dość cienkie korpusy, które lubią rezonować. Nie wiem czy naciągi Remo Pinstripe będą pasowały do tych bębnów ? Czy nie wytłumią naturalnego rezonansu tomów i czy nie będzie to brzmiało po prostu źle. ?
  7. Kolumna odsłuchowa perkusji

    Ponawiam jednak pytanie bo koledzy zapewne grywają w zupełnie innych warunkach. Ja grywam próby wielkiej sali i odsłuch centrali, której dźwięk jest czasem przygłuszany przez pozostałe instrumenty ułatwiłby grę. Choć nie jest on oczywiście konieczny. Strój naciągu czy jego wymiana - niestety nie tędy droga.
  8. Witam Poszukuję kolumny do odsłuchu, który będzie stał koło mojego zestawu perkusyjnego na próbach i koncertach. Chodzi mi głównie o to by nagłośnić na niej centralę, której dźwięk ginie wśród dźwięków gitar. Na obecnej kolumnie efekt nie jest zadowalający ale ona jest przeznaczona raczej do wokalu. Co prawda spełnia swoją rolę w tym zakresie, że słychać cokolwiek ale nie jest to bas. Czy wiecie jakimi parametrami się kierować ? Pasmo przenoszenia, moc i inne ? Czy w praktyce można na jednej takie kolumnie uzyskać dobry odsłuch z centrali i tomów ? Jesli macie doświadczenia i wiedzę w tym zakresie to będę wdzięczny za pomoc.
  9. Witam ! Jakie są wasze doświadczenia ze zużyciem naciągu na centrali ? Ponieważ bijak uderza punktowo w jedno i to samo miejsce, zużycie naciągu występuje tylko tam. Zauważyłem na naciągu w miejscu uderzania że łatka wzmacniająca punktowo się przetarła i zapewne będzie ten proces następował teraz na samym naciągu. Czy istnieje ryzyko, że naciąg ze względu na intensywną punktową eksploatację może nagle pęknąć w tym miejscu nie wykazując wcześniej żadnych oznak zużycia typu pogorszenie brzmienia ? Używam teraz pojedynczego naciągu EMAD
  10. Naciąg podwójny jako rezonans

    A na czym polega to szaleństwo ? Wiadomo jaki efekt się uzyskuje ? Dłuższy rezonans ?
  11. Nie znalazłem takiego tematu, jedynie pojedyncze uwagi użytkowników forum przy okazji innych tematów. A zatem-proszę o podzielenie się swymi doświadczeniami w zakresie używania kompletu takich samych naciągów dwuwarstwowych przezroczystych (np. Evans G2 Clear) na górze i dole tomów. Czy takie zestawienie daje jakiś ciekawe efekt a jeśli tak to jaki ?
  12. Naciągi saturn - jakie?

    Ja gram na Saturnie na Emperorach przzroczystych. Naciągi te bardzo pasują do tego zestawu aczkolwiek musisz rozeznać jaką muzykę będziesz grał na takim zestawie. Do muzyki rockowej nadają się wyśmienicie. Jeśli chcesz grać coś lżejszego to radziłbym założyć naciągi pojedyncze. Takie właśnie były założone gdy kupiłem te bębny i właśnie ze względu na to, że gram mocniejszą muzykę zmieniłem je na Emperory. Tu jest link gdzie możesz posłuchać jak one brzmią: http://www.youtube.com/watch?v=EX4QNW-54kI
  13. Jakie są oznaki zużycia naciągów

    Ale jak sięobjawia spadek jakości brzmienia w wytłuczonym naciągu ?
  14. Ciekawi mnie jakie macie doświadczenia z wymianą naciagów (zarówno przezroczystych jak i powlekanych). Jakie objawy muszą wystąpić by uznać naciąg za bezużyteczny i konieczny do wymiany.
  15. Witam Czy ktoś próbował nagrywać grę na bębnach kamerą ? Na jakie paramatry dźwięku kamery trzeba zwrócić uwagę przy jej wyborze aby dźwięk nagranego filmu był jak najlepszy ?
×