Skocz do zawartości

Bąszczu

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profil - Dane

  • Skąd:
    ok Tarnowa
  1. Szanowni Państwo jeżeli chodzi o Rolanda TD 8 to problem rozwiązany. Po prostu wystarczyło pobawić się z napięciem naciągu. Problem znika gdy się dość mocno podkręci naciąg. A teraz wracając do tematu. korzysta ktoś może z triggerowanego akustyka z modułem 2Box ? Jeśli ktoś ma taki zestaw to proszę o wrażenia z gry.
  2. Ja korzystam z Westone UM-1 i jestem bardzo zadowolony. Co prawda to entry level Westone ale naprawdę świetnie grają.
  3. Jestem posiadaczem Pearla Expotra w zestawieniu fusion. Perła jest przerobiona przez Pana Kazimierza z DIG DRUM (znanego na tym forum) na elektronika. Jest to wszystko napędzane przez moduł Roland TD 8. Niestety nie jestem zadowolony z modułu ze względu na to że nie współpracuje z bębnami większymi niż 12" i na przykład kwestia dynamiki w kotle 14" to koszmar. Tu pojawia się moje pytanie. Jak to wszystko przedstawia się w module 2Box? Czy jest pełna regulacja ustawień triggerów? Czy będzie on fajnie współpracował z akustykiem na siatkach? Jeśli chodzi o brzmienia to 2BOX dla mnie miażdży Rolanda pod względem odwzorowania zestawu akustycznego. Bardzo proszę osoby obeznane w temacie o odpowiedź.
  4. A myślałeś nad Westone UM-1 ? Ja używam i jestem bardzo zadowolony. Mają dużo końcówek silikonowych i pianek do wyboru. Odsłuch świetny. Poczytaj o nich.
  5. Bąszczu

    Cichy werbel

    Chodziło mi bardziej o nieco inną kwestię głośności. Gram chałturki a moi koledzy mają fisia na punkcie elektronicznych bębnów. Z wielkim trudem udało mi się wywalczyć akustyczne blachy (sabian hhx, którym z musu podkleiłem małe tasiemki żeby uciąć sustain). Chciałbym kupić jakiś w miarę cichy werbel. Czy średnica i głębokość werbla mają jakiś wpływ na głośność?
  6. Bąszczu

    Hybrydy

    Ja jestem posiadaczem takiego mixu. Posiadam Pearla Exporta na naciągach siateczkowych i z trigerami na module Roland TD8 oraz set akustycznych blach Sabian HHX Evolution z dodatkowymi splashami. W module roland nie mogłem nic ciekawego wykręcić jeżeli chodzi o blachy więc postanowiłem kupić przyzwoity secik blach bo na bębnach nawet coś się udało wykręcić. I właśnie na takiej hybrydce sobie śmigam. A jeśli by kogoś interesował mix totalny to polecam zapoznać się z twórczością Neil'a Peart'a z zespołu Rush.
  7. Bąszczu

    Fede Rabaquino

    Nie wiem z czego wynikają powyższe wypowiedzi ale ja uważam że gra lepiej niż przyzwoicie a jego show nie ma zbyt wiele wspólnego z kabaretem. Nie ma się z czego śmiać, jest czego pozazdrościć.
  8. Bąszczu

    sabian vs zildjian - help !!

    Też miałem podobny dylemat. Mój kolega sprzedaje zestaw Zildjian A custom HH!4" CR16" CR18" R20" z dwoma splashami 8" i 10" natomiast po osłuchaniu go i zestawieniu z Sabian HHX EVO.. wybrałem ten drugi. Jak dla mnie jest bardziej uniwersalny. Zildjian A custom oraz Sabian AAX są zdecydowanie blachami jasnymi i jakoś tak z dłuższym sustainem. HHX oraz K są to blachy jak dla mnie bardziej obliczalne dlatego podołają raczej różnym rodzajom muzyki (jak wcześniej pisałem bardziej uniwersalne). Nadmieniam, że jest to moja subiektywna opinia.
  9. Ja triggerowałem Pearl-a Export-a. Beczki przerobił mi Pan Kazimierz (firma DIG DRUM), serdecznie go pozdrawiam. Podłączyłem to z modułem Roland TD-8 i jestem zadowolony. Po pierwsze zyskałem na wyglądzie scenicznym. Po drugie jest możliwość działania głośnością (na chałturach idealna opcja). Po trzecie moduły TD-8 swoje lata mają ale można do nich wpakować naprawdę niezłe brzmienia. Niestety jak na mój gust to ciężko jakieś uczciwe blachy na tym wykręcić (piszę ogólnie o modułach Roland) dlatego blacharkę mam akustyczną. Jest to swego rodzaju kompilacja elektroniki i akustyka ale całkiem nieźle się to sprawuje
  10. Bąszczu

    Twin PDL-505

    Nie chcąc zakładać nowego tematu zapytam tutaj. A co sądzicie i jakie macie doświadczenie z twinem Mapex Janus?
  11. Bąszczu

    Nazewnictwo

    StawRos Bardziej obrazowo przedstawić się tego nie dało. Dziękuję ślicznie już teraz znam znaczenie terminu Groove.
  12. Bąszczu

    Nazewnictwo

    Dziękuję bardzo za wyjaśnienia. To może moglibyście Szanowni Koledzy sklasyfikować dla mnie Sabian HHX Evolution (nie wiem czy cały set podchodzi pod jeden rodzaj brzmieniowy), bo ciekaw jestem czy dobrze je słyszę i szufladkuję. Brzmienie Zildjiana A Custom znam bo miałem ochotę na taki secik ale wybrałem HHX Evo bo jakoś bardziej gadały po mojemu.
  13. Mam pytanie do zacnego grona perkusistów. Czy mógłby ktoś łopatologicznie wyłożyć mi kilka terminów perkusyjnych? Jestem grajkiem (15 lat gram na zestawie natomiast nie mam wykształcenia w tym kierunku i inaczej tytułować się nie potrafię) i po jakimś tam czasie zebrało mnie na naukę prawidłowego nazywania pewnych kwestii. Otóż chciałbym się dowiedzieć co to jest "groove", "sustain" oraz jak określać brzmienie talerzy ( ciemne, jasne itp.). Najlepiej prosto łatwo, mile widziane przykłady. Blachy oceniam słuchowo czyli albo mi pasuje albo nie ale chciałbym też technicznie umieć to nazywać. Bardzo proszę o wyrozumiałość ponieważ do tej pory bardziej zajęty byłem ćwiczeniem i graniem niż terminologią ale uznałem że czas to nadrobić zwłaszcza, że na naukę nigdy nie jest za późno. Pzdrawiam i dziękuję.
  14. Bąszczu

    Cichy werbel

    Mam takie pytanie odnośnie werbla. Mam werbel firmy Pearl z zestawu export. Werbel drewniany. Potrzebuje go troche przyciszyć. Czy można to osiągnąć za pomocą naciągów lub jakiegoś tłumika. Prosiłbym o poradę jak to osiągnąć. Z góry dziękuję za pomoc.
  15. Chałtura do 200 osób. Narazie zdobyłem jedną c-1 z behringera. To musi wystarczyć na jakiś czas. Zobaczymy co z tego wyniknie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...