Skocz do zawartości

ziober6

Użytkownik
  • Zawartość

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ziober6

Profil - Dane

  • Skąd:
    Strzyżów
  1. Show na scenie

    Hm ? ?
  2. Trick do ogarnięcia

    O i posypały sie hejty :D Braindrummer Dameis Dzieki za pomoc zaraz będę próbował ;) BiedaQ Nie będę komentował Twoich wypowiedzi bo szkoda mi na to czasu i chęci ;) Wg. mnie to jak perkusista zachowuje się za zestawem to sprawa indywidualna JEGO i wizerunku jego ZESPOŁU. Jak chce się zachowywać jak cyrkowiec to jego sprawa i jego ludzie tak będą postrzegać. Nie lubię siedzieć za bębnami jak to powiedział Braindrummer " jak posępny czerep" podczas rockowego koncertu :D Staram się sprawiać sobie przyjemność grając a nie tylko odpie*dolić co trzeba, spakować się do domu i resztę wieczoru tłuc w pada :/ Niemniej dziękuje za szczere słowa ;)
  3. Trick do ogarnięcia

    no tak właśnie próbowałem znaleźć jakie tutki na YT i są tam różne flipy, throwy, spinny ale nigdzie nie mogłem znaleźć tego konkretnego. Widziałem kilku perkusistów robiących taki cudo wiec napewno ma to jakąś nazwe. :) http://www.youtube.com/watch?v=68w50aRp8i0 ^^^^^^^^^^^ Wydaje mi się że to nie na tym polega ;/ no nie wiem. Czekam na dalsze opinie
  4. Trick do ogarnięcia

    Nie znajduje mi w tutorialach... może bardziej nie wiem... specjalistycznie ? ?
  5. Trick do ogarnięcia

    Ktoś mi powie jak ta sztuczka się nazywa ? ? będę wdzięczny ;)
  6. Paiste Alpha

    Nie oceniaj książki po okładce ;) Nie, nie gram "Deth Metalu" tylko hardrocka a pytałem o Paiste Alpha a nie o Meinl Classic. a i chodzi o nową serie
  7. Paiste Alpha

    Odświeżam temat :) Co moglibyście napisać o tych blaszkach ? ? Do jakiego gatunku były by odpowiednie, wady, zalety itp itd. Potrzebuje jak najwięcej informacji odnośnie tego modelu :) Z góry dzięki ;)
  8. Witam :-) jak w temacie. Oba to 14" x 5,1/2. Obydwa są na allegro ale nie wkleję linków bo jestem na telefonie ;-). Dodam ze yamaha ma lugi typu Noveau (czy jakoś tak). Są podobne cenowo więc który byście mi polecili ? ? ;) EDIT Yamaha http://allegro.pl/werbel-yamaha-stage-custom-advantage-14x5-5-i3212950850.html Premier http://allegro.pl/klonowy-werbel-premier-artist-maple-i3222303013.html Czekam na sugestie :)
  9. Pałki AHEAD Lars czy Tommy ?

    Teraz to już sam nie wiem :D ale najprędzej pójdę za tą radą i kupie te 5B. Chyba że w międzyczasie wynajdę jeszcze coś innego :P nie mniej dzięki za pomoc ;)!
  10. Pałki AHEAD Lars czy Tommy ?

    Sheisse... Niestety nie mam możliwości żeby wziąć do ręki i porównać :) Chyba jednak zostanę przy modelu 5A :D
  11. Pałki AHEAD Lars czy Tommy ?

    Wyszedłem z założenia ze przez tyle czasu kupując drewniaki już dawno bym sobie sprawił ze 3 komplety Ahead'ów :). Miałem w łapach ostatnio sygnaturę Ulricha i jak dla mnie są trochę za ciężkie. Za to model bodajże 5A jest nawet okej :) Dlatego też chciałbym się dowiedzieć jak się mają do sygnatury np. Tommy'ego :) A co do uszkodzeń setu - myśle że dało by sie przyzwyczaić :D
  12. Witam :) Czy miał ktoś może bliższy kontakt z pałkami AHEAD sygnowanymi Larsa Ulricha i Tommy'ego Lee Studio ? ? Chodzi mi o grubość, długość, które wydają się lepsze ? ? :)
  13. Sabian SBR

    Znalazłem na allegro taką aukcje : http://allegro.pl/talerz-sabian-sbr-crash-16-dp-i1541599851.html wie ktoś jaka to półka ? ? I miał moze ktos z nimi juz do czynienia ? ? [EDIT] Dobra nie doczytałem - to mosiądz Alternatywa dla Solarów ? ?;]
  14. Podkładki metalowe a nylonowe

    podobno na nylonowych mniej sie beben rozstraja. Ja osobiscie stosuje podkładki sprężynowe (takie nacięte) i jest okej ;]
  15. Yamaha DK20 - drum key

    hehh dokładnie :D
×