Skocz do zawartości
bebniarz

Michael Jackson - Beat it

Rekomendowane odpowiedzi

Jak by jeszcze bez błędu było nazwisko tu i na YT....:)

 

Właśnie.

A może spolszczyć: Michał Jackowski,

albo Michał Syn Jacka?

:smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj się czepiliście nazwiska, dzieki;p Spieszyłem sie do pracy i wszystko na szybko z rana pisane, więc musiał się palec powinąć:) Już poprawione:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Umiejętności nie będę komentował, bo nie lubię ale...

 

...brzmienie.

 

Masz zestaw marzenie - najlepszy na świecie; bębny, blachy i werble, wszystko totalny top, tylko, że to nie brzmi topowo. Jak grasz przejście na tomach to zamiast tłustych jedynek słyszę jakieś głuche pukanie jak w wytłumione Amati. Werble też jakieś takie bez wyrazu....itp. Wydaje mi się, że wykorzystujesz tylko 30% brzmienia tego zestawu, a nie po to go chyba kupiłeś. Nie znam się na mikrofonach, ale obstawiam, że też sa spoko - ogólny miks jednak nie daje rady.

 

 

Dla mnie psuje to cały efekt, a także to, że niestety słabo to groovi - nie grasz rockowo, nie grasz też popowo, tylko...no własnie jak?

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie mixu zgadzam się i nie będe tego kwestionował. Daleko droga do tego, żebym się go nauczył, ale może za jakiś czas będzie lepiej.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem, że filmik wygląda jakbyś nagrał to wolniej i przyspieszył w jakimś programie... strasznie "sztywno" grasz... Co do brzmienia; popieram Wesołka;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nad stopą mógłbyś popracować w sensie równości. Jakoś tak lata - nie ma przez to groovu.