Skocz do zawartości
nalendil

Jaki zestaw na początek do 1500 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Chciałbym kupić perkusję, a mój budżet zmyka się 1,5 K. Znalazłem kilka opcji na necie, ale jako, że jestem laikiem i chciałbym dopiero rozpocząć zabawę nie bardzo się na tym znam i chciałbym was prosić o pomoc. Zestawy, które znalazłem to:

 

Mapex tornado (nowy, 1200, cały zestaw) - mapex tornado nowy allegro

Basix Oxygen (nowy, 1300 cały zestaw) - basix allegro

Basix Neon Fusion (używana, 1500, cały zestaw) - basix tablica

Pearl Target (nowa, 1500, nie wiem czy blachy wchodzą w skład) - Pearl allegro

Basix (używana, 700, cały zestaw) basix tablica 1

Tama Imperialstar (używana, 1500, cały zestaw) - tama imperial

Kolejny Basix - (używany, 1150, cały zestaw) - basix tablica 2

Basix concert (używana, 1400, cały zestaw) - basix concert

Mes Q7 (nowy, 1300, cały zestaw) - q7

 

Znalazłem także niepełne zestawy Pearla:

Zestaw 1 (850) - pearl 1

Zestaw 2 Pearl Export (używany, 900, bez blach) - pearl 2

 

Zestawy pełne bądź niepełne, które kosztują mniej niż te 1 500 mogę czymś "uzupełnić" za pozostałą kasę. Tylko jak wspominałem, jestem początkujący (a nawet i to jeszcze nie) i dlatego proszę was o pomoc. Może macie własne zestawy godne polecenia i na sprzedaż? :) Z góry dzięki.

 

Btw. co sądzicie o tym zestawie?

PEARL EXR825H GUN METAL - pearl gun

Sądze, że ciężko będzie go "wyrwać" za mniej niż 1800 także pewnie nie dla mnie, ale w ten jeden dzień licytacji mogę się pobawić :)

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co podałeś to moim zdaniem godny uwagi jest wyłącznie stary Pearl Export, ten za 9 stów. Całkiem okazyjna cena. Potem może musiałbyś włożyć troche więcej niż pozostałe 600 zł w statywy i blachy jako takie ale mimo wszystko warto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach