Jump to content
ironcobra666

Wycinanie pęknięć

Recommended Posts

Witam. Mam pytanie odnośnie wycinania pękniętych fragmentów blach. Przy krawędzi jeśli pęknięcie ma około 1 cm to w jaki sposób najlepiej to wyciąć i czym? Pytam o patenty i sposoby jakie stosujecie, aby zrobić to jak najlepiej się da. Nie mam w tym wprawy więc stąd moje pytanie. Z góry dzięki za odpowiedź, pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wycinaj, tylko wywierć dziurkę średnicy 6-8mm na końcu pęknięcia tak, aby pęknięcie nie postępowało. Możesz to zrobić zwykłą wiertarką i normalnym wiertłem do metalu. Poradzisz sobie sam bez problemu.

Z wycinaniem gorsza sprawa, bo wyciąć to jedno, a potem trzeba jeszcze wyszlifować krawędź. Bez ślusarza raczej nie dasz rady, a ślusarz bez doświadczenia z takimi problemami może Ci spieprzyć blachę na amen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adam, ale wiercenie tez niewiele da...ok, na pewien czas, ale predzej czy pozniej blache szlag trafi.

lepiej jednak sciac blache (bedzie strata brzmienia, nie ma sie co oszukiwac - jesli niektorym czyszczenie blachy zmienia brzmienie ;) ). od biedy mozna wziac kupic papier scierny o malym ziarnie i samemu sie pobawic w szlifowanie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...