Skocz do zawartości
Rift

Werbel do muzyki rockowej

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka Wszystkim! ;)

 

Przymierzam się do kupna werbla, ale niestety jest tyle do wyboru, że mam mętlik w głowie.

Nie znam się na werblach, cenach i co pasuje do jakiego gatunku muzycznego.

 

Może opiszę co gram i jakie brzmienie chciałbym uzyskać. Otóż gram rocka głównie, czasem coś mocniejszego.

 

Robię covery Foo Fighters, Red Hot Chilli Peppers, Linkin Park- ale też fajne brzmienie ma wg mnie werbel perkusisty z Rise Against ;)

 

Chciałbym takie rockowe pierdzielnięcie gdy gram rimshota, ale też, żebym mógł grać duszki ;)

 

Nie gram metalu czy czegoś mocniejszego więc brzmienie werbla z Arch Enemy-"Nemesis" odpada :P

 

Obecnie posiadam werbel Pearla Exporta. Jest spoko, ale pomyślałem nad czymś lepszym :)

 

Podawajcie swoje propozycje i w jakiej cenie dostanę polecany przez Was werbel.

 

Z góry dzięki i Pozdro!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że dobrym wyborem dal Ciebie, jako osoby o nieskrystalizowanych jeszcze oczekiwaniach, będzie jakiś model 'powszechnie uznany za dobry'.

Pierwsza myśl to Ludwig Supraphonic, albo Ludwig Black Beauty. Niestety, są to drogie instrumenty - Supras w znośnym stanie to wydatek rzędu 1200 zeta (będzie grał, ale nie wyglądał). Taki żeby i grał i wyglądał to 1800-2500. BB ponizej 1500 raczej nie schodzi, chyba że psu z gardła wyciągnięty.

Alternatywę stanowi Ludwig Acrolite - to ten sam korpus co Supraphonic, tylko ma 8 lug zamiast 10 i nieco inne wykończenie (malowanie proszkowe). Były krótkie serie Acrolite bez malowania proszkowogo - te są baaaardzo bliskie Supry. Ceny między 700 a 1000 zeta za wersję 14x5. Wersja 14x6.5 jest rzadka i przez to należy liczyć się z wydatkiem 1300 zeta.

Podobnie zajebistym klasykiem jest Rogers Powertone. Niestety, to raczej rzadki u nas instrument. Jak się trafi za ok 1000 zeta to warto brać.