Skocz do zawartości
seweryner

Ile wart jest ten Rogers?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałbym zapytać doświadczonych userów tego forum, jaką szacunkową wartość może mieć ten zestaw? Ja wiem tylko, że to Rogers;) Chodzi mi o cenę za shell set. Kompletnie nie znam się na bębnach vintage'owych. Mój znajomy odziedziczył je kiedyś w spadku, sam na bębnach nie gra. Podjął decyzję, że chce się ich pozbyć. Poniżej kilka zdjęć:

 

 

d347e3d67f67d177.jpg

 

 

 

64edbb1af938f058.jpg

 

 

 

c9cbc57261bd8153.jpg

 

 

 

32fd2fa5139b967c.jpg

 

 

a8ba82ab70bd2c83.jpg

 

 

 

f472033f9e50c4a4.jpg

 

 

 

5f9629dc9d79ad6f.jpg

 

Na sprzedaż pójdzie cały zestaw, wraz ze statywami (także niewidocznym tu pod hihat), stołkiem i blachami - Amati ride 20, Paiste 2002 18 medium crash i hihat Zildjian - pytanie, jaka to seria?

 

e5c72aa2cc08aa90.jpg

 

 

 

c716bfe578bef267.jpg

 

 

 

694838470c116ac2.jpg

 

 

 

d7110ac9c3c51408.jpg

 

Hihat nie ma numeru seryjnego ani żadnych innych oznaczeń. Może użytkownik Lordmisior rozgryzie temat "po toczeniu" ;)

 

Dzięki i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W USA za taki zestaw, po odpicowaniu, mógłbyś liczyć na 1200-1300$. W PL raczej mniej, bo rynek jest mniejszy i miłośników vintage-u też jest mniej.

Przede wszystkim odpicuj ten zestaw - wyczyść, wypoleruj itp. Jak będzie dobrze się prezentował, to byc może za 2000-2500 zeta uda się to sprzedać.

Blachy - kiedyś Zildjiany były po prostu Zildjianami, nie było zadnych serii. Z czasem nazwano te blachy A Zildjian (A jak Avedis). Te właśnie wygladaja na takie stare Zildjiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach