Skocz do zawartości
Ajgor

Elektroniczna perkusja w bloku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Zastanawiam się nad rozpoczęciem nauki gry na perkusji. Nie jestem muzycznym laikiem. Gram w kapeli rockowej na basie, w orkiestrze na saksofonie i trąbce. Nuty znam bardzo dobrze (no.. nie na perkusje, ale to kwestia kilku dni, żeby się przyzwyczaić). Praca z metronomem mi nie straszna. Problem jest taki, że jest kompletna posucha na perkusistów. Moja kapela właściwie cały czas zmaga się z brakiem. No i wymyśliłem, że sam zacznę grać. Coś tam pukam, ale raczej z doskoku dla zabawy i na granie z zespołem to się kompletnie nie nadaje puki co, więc musiał bym solidnie wziąć się za ćwiczenie. I tu mam pytanie. GDYBYM się zdecydował, na początek kupił bym jakąś elektroniczną. Na przykład Alesis DM-6. I tu moje pytanie. Jeśli postawię ją w mieszkaniu w bloku, i będę sobie ćwiczył ze słuchawkami. Czy sąsiedzi (zwłaszcza pode mną) będą bardzo głośno to słyszeć? Gdybym postawił na dywaniku, to czy to jakoś odizoluje? Sąsiedzi są czuli, i nawet głośniejsze chodzenie im przeszkadza... Dodam, że w zasadzie od tego uzależniam, czy w ogóle się na to zdecyduję. 

 

Dla zainteresowanych - mój zespół (i taka właśnie muza była by przez mnie grana):

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Twoim sąsiadom przeszkadza głośne chodzenie po mieszkaniu to nie ma szans, żeby gra ne perkusji elektronicznej im nie przeszkadzała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach