AkiTigraPOL Report post Posted March 9, 2009 Na razie kolejka chętnych na DD jest tak duża że trzeba czekać na zestaw :neutral: Quote Share this post Link to post Share on other sites
przemoc72 Report post Posted March 9, 2009 Na razie kolejka chętnych na DD jest tak duża że trzeba czekać na zestaw :neutral: ?_ no spodziewam się .... jak doby i niedrogi to trzeba odczekać... będzie keidy nazbierać na alesisa ... ;-) Przemo Quote Share this post Link to post Share on other sites
VDrum Report post Posted March 10, 2009 :lol: Moduły perkusyjne Rolanda: TD-3 TD-9 TD-12 TD-20 Quote Share this post Link to post Share on other sites
przemoc72 Report post Posted March 10, 2009 :lol: Moduły perkusyjne Rolanda: TD-3 TD-9 TD-12 TD-20 Znaczy możnaby zgeneralizować i powiedzieć , że triggery są w jakimś standardzie i w gruncie rzeczy można podłączyć dowolne moduły perkusyjne : PRAWDA/FAŁSZ ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
VDrum Report post Posted March 10, 2009 zamiast kupować Alesis Trigger I/O i do tego jeszcze moduł to lepiej od razu kup sam moduł :biggrin: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Adasko Report post Posted March 10, 2009 Alesis DM5, roland td-3? Za małą kase można je dostać. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shmatan Report post Posted March 10, 2009 VDrum, do alesisa IO nie kupujesz już modułu, tylko wpinasz na kompa... przemoc72, dokładnie, można podłączyć dowolny moduł. alesis dm5/d4 to najtańsze rozwiązanie, które na prawde dobrze się sprawdza Quote Share this post Link to post Share on other sites
przemoc72 Report post Posted March 10, 2009 VDrum, do alesisa IO nie kupujesz już modułu, tylko wpinasz na kompa... przemoc72, dokładnie, można podłączyć dowolny moduł. alesis dm5/d4 to najtańsze rozwiązanie, które na prawde dobrze się sprawdza Dzięki za wszystkie posty. Zdaje się, że już nabyłem zielonego pojęcia. Z własnych przemyśleń ... sądzę, że wariant z Trigger I/O i komp ma większe perspektywy i daje więcej elastyczności. Wprawdzie mogę sobie wyobrazić możliwość aktualizacji softu modułu perkusyjnego ale jednak pozostaje sprawa elektroniki której się raczej nie aktualizuje ... A soft na komp zawsze można wymienić w całości ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
VDrum Report post Posted March 11, 2009 Shmatan, Chyba, że jest inna opcja niż podłczyć to do PC ... Podłączyć do modułu perkusyjnego. Oto mi chodziło :biggrin: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Paulus Report post Posted March 11, 2009 Dzięki za wszystkie posty. Zdaje się, że już nabyłem zielonego pojęcia. Z własnych przemyśleń ... sądzę, że wariant z Trigger I/O i komp ma większe perspektywy i daje więcej elastyczności. Wprawdzie mogę sobie wyobrazić możliwość aktualizacji softu modułu perkusyjnego ale jednak pozostaje sprawa elektroniki której się raczej nie aktualizuje ... A soft na komp zawsze można wymienić w całości ... Słowo komentarza do tego co napisałeś. Jeden profesjonalny pakiet programu VST do kompa (np. BFD2) to cena, za którą kupujesz moduł Rolanda (TD-6 kupisz spokojnie). Więc są jak to się mówi zady i walety tego rozwiązania. Quote Share this post Link to post Share on other sites
przemoc72 Report post Posted March 11, 2009 Dzięki za wszystkie posty. Zdaje się, że już nabyłem zielonego pojęcia. Z własnych przemyśleń ... sądzę, że wariant z Trigger I/O i komp ma większe perspektywy i daje więcej elastyczności. Wprawdzie mogę sobie wyobrazić możliwość aktualizacji softu modułu perkusyjnego ale jednak pozostaje sprawa elektroniki której się raczej nie aktualizuje ... A soft na komp zawsze można wymienić w całości ... Słowo komentarza do tego co napisałeś. Jeden profesjonalny pakiet programu VST do kompa (np. BFD2) to cena, za którą kupujesz moduł Rolanda (TD-6 kupisz spokojnie). Więc są jak to się mówi zady i walety tego rozwiązania. No to dzięki za klasyczny gwóźdź do trumny ... ale coś w tym jest ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thanatos Report post Posted March 12, 2009 tak :smile: nie róbmy z siebie świętoszków. Jeśli założyć, że oprogramowanie mamy za darmo, to drugim najważniejszym kryterium będzie cel, do którego realizacji chcemy przeznaczyć naszą elektronikę. Jeśli będziemy z niej korzystać tylko w domu, wtedy podłączenie padów do blaszaka ma sens. Jeśli zamierzamy triggerować bębny na koncertach, lub dodać do swojej gry na akustyku parę elektronicznych akcentów, stosowniejszy wydaje się moduł, ponieważ jest bardziej niezawodny i łatwiejszy w transporcie. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marqu Report post Posted March 12, 2009 Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem zestawu Dig Drum i muszę przyznać, że jest to możliwie najlepsze rozwiązanie na rynku pod względem cena/jakość. Po pierwsze fantastyczny akustyczny wygląd (ktoś może pomyśleć, że to akustyk) Po drugie, dzięki naciągom siateczkowym bębny są naprawdę ultra ciche, tak więc jeśli mieszkacie w bloku (tak jak ja), jest to po prostu kamień milowy (sąsiadów macie z głowy). Po trzecie macie komfort wybrania sobie modułu do własnych potrzeb i budżetu. Po czwarte znakomita współpraca, wyrozumiałość i profesjonalne podejście. Osobiście posiadam zestaw w kolorze czarnym z tomami przejściowymi 10-calowymi. Zdecydowanie polecam ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
przemoc72 Report post Posted March 12, 2009 Po trzecie macie komfort wybrania sobie modułu do własnych potrzeb i budżetu. No to się jeszcze pochwal jaki moduł masz podpięty ... od pewnego czasu rozmyslam o zestawie dla siebie ... Osobiście posiadam zestaw w kolorze czarnym z tomami przejściowymi 10-calowymi. To w standard, czy dodatkowe wyposażenie, bo ze strony w necie nie mogę się zorientować jaka jest podstawowa konfiguracja .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shmatan Report post Posted March 12, 2009 marqu, czy wygląd taki fantastyczny? widziałem ładniejsze konwersje akustyków ;) mnie odrzuca rozmiar centralki i płytkość tomów (dodanie fikcyjnego rezo poprawiłoby wygląd) od zwykłego elektronika to na pewno znacznie ładniejsze, ale fantastycznym bym nie nazwał ;) przemoc72, w normalnej wersji są (a na pewno były) 2 tomy 8", flor i werbel 10" i centrala od 10 do 13" Quote Share this post Link to post Share on other sites
marqu Report post Posted March 12, 2009 Shmatan, w mojej opinii fantastycznie ;) Triggerując akustyka wyglądu komentować nie trzeba, ot akustyk z rozszerzonymi możliwościami. Tak jak wspominalem z 10" tomami prezentuje się masywniej i jeszcze bardziej akustycznie, że tak powiem :roll: Poza tym wygląd, jest kwestią subiektywną tak, więc nie ma o czym mówić. Obecnie mam robiony remoncik poza tym czekam na zamówionego twina, ale jak sie uporam z tym to mogę strzelić fote i zaprezentować, że wygląda naprawdę znakomicie - oczywiście do działu MÓJ ZESTAW PERKUSYJNY. pozdr Quote Share this post Link to post Share on other sites
frano3 Report post Posted March 20, 2009 Długo grałem na perkusji akustycznej przerobionej na elektroniczną,czyli: siatki,triggery oraz moduł TD6V. Mało,że komfort gry nie był zadawalający to jeszcze straszne gabaryty. Od tygodnia posiadam DIG DRUMa DG-2 i jestem bardzo zadowolony :biggrin: gra się prawie jak na akustyku,świetna dynamika,super się prezentuje a co najważniejsze niewiele kosztuje. Wszystkim,którzy mają jakieś wątpliwości gorąco POLECAM! Pozdrawiam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shmatan Report post Posted March 20, 2009 frano3, No to kiepsko ktoś przerobił tego akustyka :P bo jeżeli na akustyku przerobionym na na elektryka nie masz komfortu, to nigdzie nie możesz mieć ;) przecież digdrum to po prostu akustyk z małymi shellami przerobiony na elektronika :P A gabaryty - cóż... jednym zależy na miejscu, inni chcą mieć pełnowymiarowe bębny. Cena digdruma jest bardzo konkurencyjna jeżeli chodzi o perkusje elektroniczne, ale w porównaniu do akustycznych... dalej lepiej jest kupić polmuza, założyć siatki i triggery, a od digdruma kupić tylko talerze (kiedyś pytałem producenta o możliwość zakupu samych talerzy - nawet mam gdzieś Jego propozycje cenową która była bardzo konkurencyjna) Quote Share this post Link to post Share on other sites
przemoc72 Report post Posted March 21, 2009 No to jeszcze raz ja, Czytam "internet" szukając informacji o ilości wejść z triggerów w Alesis DM5 vs Alesis Trigger IO. To co można wyczytać, to DM5 ma 12 wejść (nic nie piszą o dwustrefowości) a Trigger IO ma 10 wejść na jedno lub dwustrefowe triggery. Czy prawdą jest twierdzenie, że po odpowiednim rozszyciu do DM 5 podłączamy 12 jednostrefowych padów a do Triggera IO - aż 20 ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Adasko Report post Posted March 21, 2009 DM5 ma tylko mono wejscia. Quote Share this post Link to post Share on other sites
przemoc72 Report post Posted March 24, 2009 witam! W końcu kupiłem zestaw DIG Drum oraz przetwornik ALESIS TRIGGER I/O. Jak masz to rozszyte ? Interesuje mnie czy Trigger IO mając 10 wejść dual trigger ma teoretyczną możliwość podłączenia 20 niezależnych triggerów - i każdemu można przypisać dowolnie brzmienie ? Pewnie zależy to od sprzętu jak i softu wobec czego ciekawi mnie również czy BFD Lite ma taką możliwość ( zakadając że sam sprzęt owszem ;-) Przemo Quote Share this post Link to post Share on other sites
arczi Report post Posted March 30, 2009 a pytanie czy triggery no name nie maja wpływy na jakość brzmień ? [ Dodano: 30-03-2009, 09:21 ] mam pytanie odnosnie tego ALESIS TRIGGER I/O czy to jest modul z brzmieniam czy jakis konwertor który słuzy do połączenia perkusji z midi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shmatan Report post Posted March 30, 2009 trigger wogóle nie wpływa na brzmienie - nigdy i w żaden sposób. Brzmienie generuje w 100% moduł - zawsze i wszędzie ;) mam pytanie odnosnie tego ALESIS TRIGGER I/O czy to jest modul z brzmieniam czy jakis konwertor który słuzy do połączenia perkusji z midi Jest to translator sygnałów z piezo na sygnał midi. W dziesiątkach tematów można o nim przeczytać ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
przemoc72 Report post Posted March 30, 2009 a pytanie czy triggery no name nie maja wpływy na jakość brzmień ? [ Dodano: 30-03-2009, 09:21 ] mam pytanie odnosnie tego ALESIS TRIGGER I/O czy to jest modul z brzmieniam czy jakis konwertor który słuzy do połączenia perkusji z midi Maszynka to tylko analog trigger / MIDI konwerter, genaruje zdarzenia MIDI i pcha po kablu USB do PCta. . Do niego dołączony jest program BFD lite na kompa i tam (chyba) są brzmienia. Piszę chyba bo nie miałem okazji tego pomacać ... Ale poczytaj inne wątki bo okazuje się, że nie każdy komp się nadaje co może "nagle" podrożyć sprawę do poziomu, gdy przestaje być opłacalna .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
arczi Report post Posted March 30, 2009 zdecyduje ise na dig-druma -2 i rolanda td9 albo 12 jest to dobra opcja ? [ Dodano: 30-03-2009, 09:55 ] i nie bede inwestował w Tego I/O [ Dodano: 30-03-2009, 10:12 ] mam takie pytanie czy 8 tomy sa wystarczająco duze do gry ? Wiecie grałem kiedys na akustycznej 10 i nie zawsze zdazao mi sie ze mam problem z uderzeniem . Na 8 nigdy nie grałem i nie wiem czy nie bede miał problemu z uderzeniem . Czy konfiguracja 10 10 12 12 jest dobra konfiguracją [ Dodano: 30-03-2009, 10:13 ] czy lepiej pozostać przy standardowej [ Dodano: 30-03-2009, 10:28 ] Jeszcze jedno xD Roland W TD-12 i td-20 jakie robi srednice tomów ? Quote Share this post Link to post Share on other sites