Skocz do zawartości
cbbla

Nagrywanie Perkusji Elektronicznej Roland TD9

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem zestawu Dig Drum wraz z modułem rolanda TD9.

Chciałbym zacząć nagrywać jakieś covery i moje pytanie brzmi jak najlepiej to zrobić ? W temacie nagrywania jestem totalnym laikiem i nie mam żadnego doświadczenia. Czytałem że można nagrywać i łączyć perkusje z PC za pomocą jakichś interfejsów audio lub MIDI-USB. Czy jest ktoś kto nagrywa perkusję elektroniczna, udzieliłby paru rad i wyjaśnił z czym to się ? 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prosta sprawa-audio z modułu podłączasz do komputera do wejścia line in,jak nie masz osobnego wyjścia na słuchawki to używasz słuchawek blutu-tylko że wtedy będziesz miał potężne opóźnienie dlatego polecam albo interface który za pomocą USB podłączysz do komputera a moduł do interfejsu albo kabel USB który też podłączysz do komputera a w swoim module wepniesz do odpowiedniej wtyczki oznaczonej ikoną usb.nastepny krok to program np reaper,prosty i łatwy w obsłudze.musisz tylko ogarnąć uzbrojenie ścieżki MIDI .jeszcze tzw wtyczka vst(taki jakby program który potem kopiujesz do reapera w odpowiednie miejsce)to vst to może być ezdrumer albo Steven slate drums albo inny który znajdziesz w internecie na próbę będzie za darmo.sa to wirtualne instrumenty,w tym przypadku perkusja,po chłopsku mówiąc podłożą dźwięki bębnów i talerzy pod twoje uderzenia.jakbys czegoś nie ogarniał to pytaj.moim zdaniem z poradników YouTubeowych wszystko zrozumiesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Acha,w reaperze (jak już zajażysz jak podłączyć perkusję i vst)umieścisz swoją ulubioną ścieżkę bez bębnów np ściągniętą z internetu i do niej dogrywasz swoją.mowilem że proste.powaznie,każde zagadnienie tego tematu opisują filmiki na YouTube.a jakbyś coś chciał dokładniej to pytaj.

Udostępnij tę odpowiedź