Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchałem wczoraj tego kawałka i sie tak zastanawiałem czy ktoś go wrzuci na forum :) nie słucham aż tak mocnej muzyki, co nie zmienia faktu, że ten kawałek mi się podoba, jak nigdy nie mogłem przesłuchać całej piosenki Behemota tak tej już słucham któryś raz. Co nie zmienia faktu, że ten utwór wydaje się być ciut monotonny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
januszs   

He, he...zawsze się zastanawiałem dlaczego tak zdolni muzycy:

pieprzą cały utwór poprzez wokal, który ani ładny ani miły dla ucha.

Wystarczyłoby wprowadzić do tego samego nagrania zamiast ryczącego zarzynanego woła normalnego zdolnego

wokalistę, który nie ryczy tylko śpiewa. A tak to muzyka ostra, ok. fajny czad dużo wyrazu ale wokal do dupy..więc i wszystko jest do dupy. Chyba że zespół produkuje nagrania do jednorazowego odsłuchania he, he...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
thear   
He, he...zawsze się zastanawiałem dlaczego tak zdolni muzycy:

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

pieprzą cały utwór poprzez wokal, który ani ładny ani miły dla ucha.

Wystarczyłoby wprowadzić do tego samego nagrania zamiast ryczącego zarzynanego woła normalnego zdolnego

wokalistę, który nie ryczy tylko śpiewa. A tak to muzyka ostra, ok. fajny czad dużo wyrazu ale wokal do dupy..więc i wszystko jest do dupy. Chyba że zespół produkuje nagrania do jednorazowego odsłuchania he, he...

na szczęście to tylko twoje zdanie :smile:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
januszs   

thear,

 

Owszem jeden z rana pije piwo lub setkę a ogórek lub cebula na zagrychę.... + papieros inny wypija kefir + bułka z masłem... Oboje są najedzeni i szczęśliwi.

Krótko mówiąc: Ilu ludzi tyle zdań co leprze i co szczęściem dla nich jest..he, he...

Pozdrawiam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
thear   

 

Mam świadomość, że jedni lubią i szanują tego perkusistę, inni nienawidzą. Ale numer przyjemny.

fajne tylko że za bardzo alice in chains przypomina. za utwór 7 za kopiowanie pała!!! :lol:

pozdrawiam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×