Skocz do zawartości
Tabahaki

Yamaha DTXPress

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Tak się składa iż otrzymałem w prezencie zestaw do ćwiczeń Yamaha DTXPress (jedyneczka)

I od razu przejde do rzeczy.

Na elektrykach nie znam się aż tak dobrze,a chciałbym owy zestaw podłączyć do komputera.

Wiem iż będą problemy z latencją, lecz to nieważne.

Posiadam kabel USB -> MIDI IN/OUT.

Kabelek podłączam do modułu In do out i out do in, no i usb do komputera. Komputer instaluje wszystko i jest dobrze. Wykrywa kabelek. Lecz w programie np. EZDrummer niestety nie wiem jak go wykryć. Myślę iż muszę coś ustawić w module, lecz nie mam instrukcji obsługi więc jest to kłopot.

Jeżeli potrzeba jednak czegoś innego niż kabla, to dam sobie z tym spokój.

 

Proszę o pomoc. Dzięki i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

modul na razie zostaw, wazne zeby program wykrywal. korzystasz z ersji stand-alone, czy przez jakiegos hosta?dopiero jak zacznie cos lapac to bierz sie za modul i przyporzadkowanie odpowiednich nut. opcja jest tez taka ze wszystko jest wylaczone, wiec zacznij najlepiej od resetu modulu do stanu fabrycznego

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem ten sam problem... też mi instalowało kabel w windowsie ale programy go nie widziały... co do modułu to wystarczy jedna wtyczka, w module MIDI OUT wpinasz wtyczkę kabla MIDI IN, no i drugi koniec do usb w kompie ale mam to z głowy bo wywaliłem ten kabel midi-usb i kupiłem typowy kabel MIDI i podłączyłem do wejścia MIDI IN w panelu karty dźwiękowej :) instrumenty lepiej jest podłączać do komputera przez MIDI a nie przez USB !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety restart nie pomógł.

Ale tak jak mówiłem nie chcę w to inwestować jakiś ciężkich pieniążków.

A wiem że niektórzy tym kablem dawali radę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi