Skocz do zawartości
krzycho

problem z graniem na stopie

Rekomendowane odpowiedzi

Przeszukałem górę tematów, ale nigdzie nie znalazłem podobnego problemu, co mnie w zasadzie martwi, bo może to nieuleczalne :O

 

Problem związany jest z graniem na stopie. Historia jest dość długa, ale w dużym skrócie:

Gram na perce od 1,5 roku. Nauczyłem się jako tako grać na stopie, ale w żaden sposób nie jestem w stanie wychylić się poza granicę dwójek (coś w stylu szesnastek w tempie 150). Próbowałem zmieniać technikę dobre kilka razy. Na początku grałem z piętą na pedale (błąd!), potem trochę czasu zajęło mi nauczenie się z piętą w górze. Ale wcale nie okazało się łatwiej -.- Dość szybko okazało się że noga za bardzo mi się spina i nie byłem w stanie zagrać więcej niż kilka pojedynczych trójek stopą, potem już bez szans.

Wziąłem się więc za heel toe. Na początku było lepiej, ale potem znowu to samo. Mięśnie nogi spinają mi się strasznie. Powiedzmy że jest już trochę lepiej niż ze zwykłym heel up, ale nieznacznie. A minął rok i nic się nie zmieniło prawie jeśli chodzi o moje granie na stopie.

Jeszcze na dodatek wszystko zależy od dnia. Czasami nawet mam wrażenie że coś z mojego grania będzie, ale wtedy następnego dnia siadam przy zestawie i kiedy mam wejść zwykłymi ósemkami stopą (tak, takie klasyczne wejście w połowie kawałków w stylu radosnego rocka) w tempie 120 to nagle noga mi się autentycznie zablokowuje i wychodzi takie tyryry-rytyry-ty-tyryry, bez ładu i składu. Strasznie mnie to dobija bo wydaje mi się że co nieco już ogólnie umiem i robię spore postępy ale moja stopa została gdzieś w średniowieczu no i nic nie zapowiada poprawy.