Jump to content

Anarchismo

Members
  • Content Count

    2221
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Leżajsk

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. rozkręć, poczyść, nasmaruj, wyreguluj
  2. osobiście gram na crashach 18 ( mniejsze niż 17 to dla mnie splashe :D ) i mam parę sabianów hhx różnica tylko w wadze a brzmieniowo się świetnie uzupełniają do szybszych akcentów celuję :) w lżejszy a do grania tzw ściany używam cięższego i to sie zazwyczaj fajnie sprawdza, ta para się trzyma dzielnie już ładnych parę lat i jakoś cieżko znaleźć mi lepsze rozwiązanie a próbowałem nie jednokrotnie znudzony zajebistością tego rozwiązania, jednak zwycięskiej pary nie da się zastąpić :)
  3. jak najbardziej AAX, będzie rodzinnie :) jeśli masz stage to dokup stage jeśli xplosion to xplosion, ale to nie jest reguła, do aaxów pasują też zildjany a custom w wersji projection szczególnie, z drugiej strony nic nie stoi na przeszkodzie żebyś koło aax powiesił jakiegoś turka, zależy co oczekujesz ale jesli chcesz by blachy do siebie pasowały charakterem to tak jak powyżej,
  4. sam mam yamaha 24:17 i sobie chwalę, cal mniej jest swego rodzaju pomostem pomiędzy głębokością 16 a 18. Im głębsza centralka tym więcej powietrza w bębnie musisz pocisnąć ale dźwięk głębszy. Uważa się że szybciej się gra na centralkach płytszych, ale z kolei te na 16 głębokości jakoś tak wizualnie gorzej wyglądają jak dla mnie. Więc 17 to taka alternetywa.
  5. ogrywałem zarówno mcx i mmx, mam teraz akurat mmx 14:5,5 miałem tez 14:6,5. Moim zdaniem MMX to jest klasa, MCX jednak jest wyraźnie uboższy brzmieniowo, nie twierdzę że jest zły. Jest po prostu gorszy i dlatego tańszy. Nowego MCX nie warto więc kupować bo można nawet taniej kupić starszego MMxa, ja kupiłem swojego w idealnym stanie za 900 zł.
  6. muza bardzo spoko ale clipa nie rozumiem
  7. a tam prawo do obrony, ja przeca nie atakuje jak kolega wyżej wspomniał wyrażam swoje subiektywne zdanie, nigdy nie bałem sie mówic tego co myślę co niestety nie jest przez wielu ludzi dobrze widziane, inni to doceniają każdy na forach wyraża zawsze subiektywną opinię. myślę że dla twórców kanału opinie są wartościowe, tym bardziej szczere, gdyby wszyscy zechcieli się wypowiedzieć o kanale beat it tak jak ja, to byłaby to wartość nie do przecenienia dla twórców kanału. pozdrawiam
  8. beat.it żeby nie było że jestem hejterem, wyrażam swoje krytyczne zdanie, bo wiecie dobrze że krytyka jest ważna niż głaskanie sie wzajemne, bo to nic nie daje nie daje rzetelnego feedbacku z rynku. Ja bardzo cenię wasz portal i oglądałem praktycznie każdy filmik, jednakże wydaje mi się że parę poprawek powinniście dokonać o którym wspomniałem, ok wywiady mam omówione i tu raczej szkoda że Maciej nie jest zainteresowany bp to jeden z najważniejszych perkusistów i w dodatku jak mniemam macie do niego łatwy dostęp. Z kolejnych marzących mi się wydiadów to Pan Wojtek Szymański wywiad z tym cżłowiekiem jak mniemam jest sporym wyzwaniem ale byłby perełką dla paru maniaków Kobonga co do ślepych testów , przecież AVANT też robił takie i wrzcał na fb i jakoś przestał. Nie wiem czy jest sens robienia tego gdyż tak naprawdę mało ktory użytkownik rzeczywiście jest w stanie rozpoznać brzmienie talerza. Robicie głownie testy ostatnio tureckich blaszek i naprawdę loterią jest trafienia, każda ta blaszka jest inna i niepowtarzalna. Jaki jest więc sens robienia takich testów co to tak naprawdę daje. Naprawdę lepszym pomysłem są normalne testy sprzętu, przykładowo. Granie na konkretenych blaszkach różnych producentów z takim samym podkładem muzycznym, wtedy słuchacz miałby szanse poznać jak np dana blacha siedzi w konkretenej muzie, jak się z nią miksuje. Taki test byłby pomocny w doborze instrumentów i byłby o wiele bardziej potrzebny niz to zgaduj zgadula jaki turas :) Co to tych waszych czołówek to ja wiem po co są czołówki ale te wasze po prostu męczą ucho dla kogoś kto naoglądał waszych klipów już bardzo dużo. wolałbym coś o wiele bardziej mniej irytującegom ale to szczegół w sumie, tak zawsze to przewijam suwakiem :) Relacja z MDF ok macie swoje racje, ale internauta nie wie o wszystkich niuansach takiej pracy i widzi efekt końcowy a w nim trzęsący się obraz kamerki z ręki i dźwięk także z tej kamerki co nie jest jakoś za fajne generalnie moje uwagi nie są przeciw wam, bo cenię kazdą inicjatywę popoularyzacyjną bębnienie i to wszystko co z nim związane. co do jeszce prezentacji sprzętu to nie za wiele tego macie chyba, ale ok sprawdzę
  9. na moje oko, premier po prostu nie wpasował się w rynek na czas, robił za drogie instrumenty w stosunku do konkurencji i padł na cyce po prostu. A szkoda, bo bardzo dobre instrumenty robił. Artist roznosił konkurencje w swojej półce, ale kosztował nieco za drogo jak na semi pro, to samo z resztą, firma po prostu popełniła strategiczny błąd, wszyscy narzekamy na to że firmy przenosiły produkcje do skośnych że spadek jakości i biadolenie, no ale takie czasy, że najważniejsza dziś jest cena. Wygra zatem ten kto zaoferuje zestaw w bdb cenie przy jednoczesnym sprytnym ukryciu przed klientem oczywistym spadkiem jakości. Robiło się to tzw innowacjami co chyba każdy wie dziś że bębny z lat 90 na przykład bez tych wszystkich nowinek i tak brzmiał lepiej niż dzisiejsze premier tego nie umiał zrobić i zdechł.
  10. mam mieszane uczucia generalnie lubię wasz kanał, głównie za wywiady zwłaszcza ze starszymi perkusistami, takie wywiady jak z Tomkiem Goehsem czy innymi to naprawdę gratka, swoją drogą kiedy w końcu będzie taki wywiad ze ślimakiem zaś co do tych testów czy innych rzeczy uważam że są słabe i nie jest to trafione marketingowo. Powinniście też zmienić te podkłady dźwiękowe, na jakieś przyjemniejsze dla ucha bo kurwicy idzie dostać od tego bzyczenia itp, jak się często kanał ogląda. Podsumowujac za wywiady wielki plus i szacun, reszta bardzo średnia np ostatnia relacja z meinl naprawdę słaba, latająca kamerka poruszony obraz, czy słaby dźwięk to amatorszczyzna, rozumiem że robicie co możecie, no ale...
  11. Mówisz czy jaja ? do konkretu dużo brakuje, nie ten budżet którym dysponujemy, niemniej w tej cenie panie lepiej nie nagrasz ;) bębny to premier nie wiem jaki model ale jakiś vintage brzoza z obręczami chyba bukowymi 22 13 16 werbel Troche bieda bo była bieda jak nagrywaliśmy czyli dixon demon maple blachy sabian oczywiście :)
  12. zapraszam do Vinyla , rzeszów ten czwartek godzina 19 sta are U Tuff ?
  13. Trzeba zrozumieć że podgrupa AAX nazywana jest przez Sabian Focused, czyli nie są to blachy siejące jak hhx -Projetion, stąd niektórzy mogą uważać że są dość toporne. One są po prostu twarde, dlatego wymagają świadomej ręki. Potwierdzam że stage czy metal crashe są faktycznie mocno skupione ale axxplosion już fajnie sieją niekoniecznie mocno przyłożone, do tego jest jeszce aaxplosion fast czy aax studio blaszki o wadze thin. Sam nie przepadam za serią AAX, jedynie dla mnie bardzo fajnie brzmią chinki AAXtreme, ale zdecydowanie wolę serie HHX całościowo. Najlepiej jest po prostu wybierać blachy na ucho, z każdej serii znajdzie się coś fajnego. Wydaje mi sie że kupowanie wszystkich blach z jednej serii jest oznaką braku świadomości..
  14. ostatnio kupiłem emperor clear na toma i po paru minutach lekkiego testowania, pojawił się pierwszy krater, grałem pałkami z całymi główkami więc to dla mnie dziwne. Ale to za mało oczywiście żeby stwierdzić czy jakość pada wszędzie w remo. Ponoć nowe szefostwo Remo podejmuje dziwne decyzje, czas i rynek musi zweryfikować politykę Remo. jak jakość spadnie to spadnie im sprzedaż i będą musieli coś z tym zrobić.
×
×
  • Create New...