Skocz do zawartości
Sinarox

Perkusja elektroniczna pytanie + jaka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem początkującym perkusistą lecz w muzyce siedzę od dawna ze strony gitarowej. Więc orientuje się w tym i owym.

 

-Chce kupić zestaw garów elektronicznych. generalnie zależy mi na cichości mieszkam w BLOKU :/ Czytałem dużo o głośności padów itp.

Postanowiłem więc wybrać gumowe lub siateczkowe. Podobno siateczka rewelacja i sprawdza się w 100% bloku. Co z gumowymi? czy to aż tak słychać? czy jest to może minimalny hałas? (mówię z perspektywy sąsiadów z dołu) :P Podobno pad stopy sprawia problem głośności. czy też jest to jakiś duży hałas??

 

-Mam na oku kilka zestawów:

1) dig drum wszystko siateczki jednak bez stopy. brak modułu lecz jest jakieś śmieszne ustrojstwo od alesisa które pozawala podłączyć perkę do kompa i wszystko śmiga jako wtyczka VST

2)alesis dm8 no tu są gumowe pady i dlatego pytam jak to jest z tą głośnością :P

3) http://olx.pl/oferta/perkusja-elektroniczna-xm-plus-modul-roland-td-5-CID751-ID94eKP.html#48d3716c96

4) a moze żaden z tych i po prostu kupić używanego alesis dm6 za 1000?

 

Czy ktoś mógłby mi coś doradzić? generalnie 3 zestaw bardzo mi się spodobał ze względu na 2stopę w zestawie którą i tak zamierzałem w przyszłości kupić. Jednak mam wrażenie że jakość produktu może być średnia. choć moduł podobno elegancko gra. Zestaw ma służyć do tworzenia własnej muzyki w domowych warunkach. Jednak fajną alternatywą byłoby ewentualne zagranie na tym małego koncertu.

 

Z góry dzięki za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.