DOCTOR
Members-
Content Count
86 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Location
zza bębnów
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Orientuje się ktoś, czy krzywki od starego eliminatora pasują do dostępnego obecnie modelu?
-
Mam cały set Paiste 2000, stare jak świat, zbierałem długo. Praktycznie nieosiągalne, mają więcej lat, niż większość użytkowników tego forum, raczej ich nikomu nie sprzedam. Nie kombinuj, bierz tego Zildjiana. Uwolnisz się od tego gówna, że tylko nowości są godne uwagi. Ogólnie rzecz biorąc, jakość już była...
-
Zobacz, tutaj masz: http://olx.pl/oferta/mikser-behringer-eurorack-pro-1202-fx-CID751-IDdDdbl.html
-
Motul, nie weszło PW od Ciebie, jak chcesz foto paneli, daj maila ponownie.
-
Drewno na podłodze to znakomite rozwiązanie. Ogólnie drewno jest przyjazne dźwiękom. Panele z wełny, o których wspomniał Aldi znakomicie poprawiają akustykę. Zaprzyjaźniony stolarz zrobił mi na zamówkę przewoźne, na kółeczkach, którymi można "stroić" pomieszczenie. Jeśli dasz maila, mogę podesłać foto. Koszty stosunkowo niewielkie, a efekt kolosalny.
-
Mam w domu bubingę, bardzo potężny brzmieniowo bęben (choć cienkie korpusy) z mega atakiem i niskim wybrzmiewaniem. Jak każdy dobry zestaw, brzmi strojony wysoko i nisko. Ja akurat lubię nisko. Całą potęgę ujawnia przy graniu mocnej muzyki, choc śpiewa pięknie i przy bluesowych klimatach. W salce mam brzozę, wyraźny atak, ale nie tak niskie wybrzmienie jak w bubindze. Moja brzozowa centrala daje więcej basu, ale jest 24", to dlatego (bubinga 22). Bas ten jednak jest bardziej dudniący, niż punktowy jak w bubindze, ale mam różne naciągi ;). Oba instrumenty można brać w ciemno i będzie dobrze... Następny bęben, który kupię do domu będzie jednak klonowy (do bluesa, blues rocka, hard rocka). I jeszcze jedno, nie można się wprawdzie przyczepić do jakości wykonania, ale nie zgadzam się z tymi co pieją, że Tama to najwyższa i powalająca na kolana jakość i w ogóle qrwa mać. Mam dwie Tamy, obie zajebiste, ale widziałem już bębny, które robiły lepsze wrażenie. I właśnie takie sobie kupię, choć wielu twierdzi, że to przereklamowana marka. Ale ja wiem swoje. Jeśli będziesz w Łodzi, daj znać. Może uda się dopasować, to sam ocenisz.
-
Jakie macie wypróbowane ciemne crashe, najlepiej z wyraźnym atakiem. Oprócz Dark K, bo te mam i znam.
-
Raduj się! Obracająca się końcówka jest jednym ze znaków odróżniających oryginalnego shura od podróbki.
-
Nie kupuj w ciemno, kierując się radami forumowiczów. Kup jakieś uniwersalne modele, najlepiej z drugiej ręki, a z czasem skompletujesz set, jaki Ci odpowiada, odsprzedając stare z niewielką stratą. Zysk z własnego ogrania, bezcenny. Gdybym miał jednak coś obstawiać, to seria K lub K custom dark od zildjiana z pewnością by Cię nie rozczarowała, choć kto wie... Jeśli zakup w ciemno, to raczej z jednej serii.
-
Mój gitarzysta chciałby w czasie grania w domu ćwiczyć z podkładem perkusyjnym. Chodzi o najprosztszy rytm 4/4, w którym będzie mógł zmienić jedynie tempo. Ma to być bardzo prosty program, nawet może być jakieś demo, byle dało się ustawić tempo. Jakość brzmienia nie ma żadnego znaczenia. Macie jakieś pomysły??
-
Ja mam secik A Custom Rezo, bardzo mocne, jasne i głośne blachy. Do ostrzejszej muzyki idealne. Poszukaj na rynku, ograj jak możesz. Wymieniłem A Customy, właśnie na rezo.
-
Jestem użytkowniekiem DTX-a. Nie śledzę wprawdzie softwareowych nowości, bo wgrane próbki i dobra wtyczka vst wystarcza mi w zupełności, ale z pewnością zmienił się model pada hihatu, teraz podnosi się cały, wcześniej tylko środkowa część na pręcie. Poprawił się w związku z tym realizm grania (ja u siebie wymieniłem na nowy model). Wydaje mi się, że to wszystko. Raczej trudno się spodziewać czegoś nowego lub radykalnych zmian w brzmieniach, bo próbkowanie jest zajebiste, trzeba więc we włanym zakresie uzupełniać bank brzmień np z toontracka w zależności od stylu, jaki preferujesz. Jakbyś mał jakieś pytania, związane z użytkowaniem tego modelu, pisz na pw chętnie się podzielę włanymi obserwacjami.
-
Mam w secie K custom fast 14 crash, jest wybuchowy, szybko gasnący, w w sam raz na szybki, krótki, jasny akcent. Mam też K Dark splash 12, gada bardziej jak mały crash, niż splash, jest dużo cieplejszy, ale cichszy od tego fasta. Wcześniej miałem Aaxplosion, krótko, jasno wybuchowo. Wymieniłem się, trochę żałuję. Myślę, że każda z tych trzech blaszek nadałaby się bardzo dobrze do Twojego grania. Wszystkie wymienione blaszki nie są zbyt drogie na wtórnym rynku, moim zdaniem możesz zaryzykować w ciemno, najwyżej później wymienisz lub odsprzedasz z małą stratą.
-
O! widzę, że nas zgredów, jest tu więcej. A muzę ciągniesz z sieci, czy ciągle kupujesz CD? Sorry za offtop, ale poczułem dotyk nostalgii. Kolego Dźwięczny Styl, próbki bębnów dostępne w takim na przykład Superior Drummer, to najbardziej zaawansowane i naturalne brzmienia, jakie można kupić, a nie demo z casio, nic lepszego nie znajdziesz i raczej nie nagrasz...