Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:)

W kwestii elektronikow jestem zupelnym laikiem, ale pozniewaz sytuacja zmusza wiec musze sie przesiasc z akustyka i mam kilka pytan... Gram duzo chaltur ale takich ktore w moim zespole traktuje sie bardzo powaznie - wiekszosc z nas z tego zyje..

 

1. Gram z klikiem wiec kwestia rozdzielania go na sluchawki i przody?

2. Czy dodatkowo przez modul jakims cudem da sie oprocz klika do moich sluchawek wpuscic ogolny odsluch zespolu?

3. Łatwosc poruszania sie po brzmieniach zestawow i poszczegolnych padow na scenie?

4. Wiem ze cena 9 to okolo 6 tys a jak z 12 i jej dostepnoscia bo jakos malo znalazlem ofert w necie...

W gre wchodzi tylko sprzet nowy, zatem co weglug Was w moim przypadku bardziej sie oplaca?

Pozdro:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem niedawno tą samą zagwozdkę ... Nowego TD9 miałem kupić...

Wybrałem używanego TD 12 - i nie żałuję .

 

W 9 nie puścisz oddzielnie klika.

Poza tym w TD 12 masz 4 wyjścia - ostatnio nagrywałem i : 1-stopa , 2-werbel , 3-blachy ,

4-tomy . Większe możliwości masteringu.

Oczywiście da się wpuścić odsłuch z miksera w MIX IN i masz regulację głośności .

Ale jesli miałbym dać za nowego TD12 ok 14 tyś zł , to wolałbym dołozyć i kupić TD 30 .

 

Jeśli chodzi o poruszanie się w menu...

Jest dość intuicyjne i proste , można konfigurować łańcuchy banków - ale nie mam porównania z 9 , bo niestety nie bawiłem się nią praktycznie wcale ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki sam problem jak Ty. Dwa tygodnie temu zakupiłem TD 11 KV za 5,5 tysia plus aktywny odsłuch Berhingera 550 W za tysiala. Spełnia wszystkie moje oczekiwania. Popatrz, poczytaj i śmiało kupuj. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach