Skocz do zawartości
Dysman

Zestaw do 3000zł

Rekomendowane odpowiedzi

witam chciałbym kupić zestaw perkusyjny za ok 3000zl.

Jestem początkujący ale nie kompletny nie ogar. Aktualnie gram na Polmuzie ale chciałem zacząć grać na zestawie który brzmi :D.

Wiem ze jest wiele takich tematów ale na żadnym nie ma uwzględnionego gatunku jaki chce się grać. Tak więc moje pytanie jest takie :

 

jaką perkusję (używaną) polecicie do HardRock-a do 3000zl??

interesuję mnie cały zestaw razem z blaszkami

 

myślałem nad pearl-em export ale wole się spytać kogoś bardziej doświadczonego

 

z góry dzięki i mam nadzieje że mnie nie olejecie

 

Proszę o niepisanie głupich komentarzy w stylu "opcja szukaj nie boli" ponieważ to forum jest właśnie od takich rozmów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W postach nie ma uwzględnionego gatunku "HardRock" ale tak samo jak rock , metal czy disco polo ,ważne żeby sound Tobie przypadł do gustu.

Moim zdaniem nie ma bębnów do danego stylu każdy gra jak lubi i jak mu się podoba.

Przechodząc do meritum jeśli mam polecić jakieś garnki to :

- Mapex M brzozowego, może być również klon zależy od Twoich upodobań

jak dobrze pójdzie znajdziesz za 1800-2000 zł shell set z HW

Co do blach tak samo jak bębny, co kto lubi , osobiście jestem fanem Paistów wiec:

- Paiste stara Alpha lub nowa : każda z blach(hh,ride,crash) można dorwać po 250-300 zł

 

Wiec całość zamknie się w Twoich 3000 zł.

Perl export też nie jest zły tylko wystrzegaj się okleiny. Kupuj lakier.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z soundem to chciałem kupić coś żeby bębny brzmiały głęboko i nisko ale żeby też nie przesadzić i tak myślałem żeby do tego był jakiś dość szybki werbel z dobrym atakiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach