Jump to content

admin

Administrators
  • Content Count

    4593
  • Joined

  • Last visited

About admin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeśli miałeś w planach długie na krótkie nie to nie ma problemu. Problem może się pojawić z otworami po strych lugach. Mogą się one nie pokryć z tymi nowym. Pisz to Grzegorza z Fat Flying. On poinformuje o wszelkich ewentualnych dylematach przed którymi możesz stanąć.
  2. Pisz do Grzegorz Kurpiel Fat Flying Drums na FB. Zrobi Tobie od razu krawędź. Jak masz długie, idące przez cały korpus lugi to nie będzie takie proste. T
  3. Kup 22" Będzie się lepiej niosło, a różnica w cenie niewielka i dalej da się montować naciągi typowe perkusyjne a nie marszowe, więc wyjdzie taniej. Ever Play w PL ma dość wątpliwą reputację. Sprawdź też produkty Haymana. Powinny być w tej samej cenie, ale serwis i ewentualna gwarancja będzie dużo prostsza.
  4. Paiste bardzo ładnie to opisał. http://www.paiste.com/e/support_usagecare.php?menuid=318
  5. Porównując na tym samym poziomie cenowym Rolanda, Alesisa, Yamahę powiedzmy do 3-4k to tylko głuchy i ślepy wybierze Yamahę i Rolanda. W tanich modelach Y czy R płacimy dużo za logo a nie za możliwości, a próbki w tanich Y i R są paskudne, a moduły archaiczne i często przestarzałe. Yamahy DTX czy Rolandy TD4 sorry, ale przy obenym zestawieniu ich z nowymi modułami Alesisa wypadają blado pod każdym względem prócz jednego, Alesis nie jest brandem tak mocno wycenianym jak R czy Y. Nagrałem jakiś czas temu próbki bezposredniego porównania brzmien tych 3 producentow w tym samym przedziale cenowym, niestety... ktoś zgłosił film jako naruszenie praw autorskich, pewnie chodzilo o próbki i youtube film zdjęło. Zeby nie było, uwielbiam Rolanda, ale od modelu TD-11KV w górę, a kocham TD-30 i TD-50 R=Roland Y=Yamaha Co do ram dla prawo i leworęcznych to większosć producentów ma ramy modułowe, które można przekształcać w lewo prawo, w górę i dół, a po wszystkim lewy bok i prawy bok skladasz do srodka i chowasz perkusję w kąt pomiędzy tapczanem a szafą.
  6. Odpowiedź 3 na pytanie 1
  7. Odpowiedź nr 2 na pytanie 1
  8. Odpowiedź na pytanie 1
  9. Treść pytania testowego
  10. Czy niemal każda dyskusja o twórczości musi się kończyć tak samo?
  11. Przede wszystkim określ co dla Ciebie kryje się pod pojęciem FAJNE. Napisz jakie masz dokładnie bębny, daj głębokości tomów i werbla. Napisz coś bliżej jakie brzmienie chcesz osiągnąć i w jakich warunkach grywasz. Warunki akustyczne w których stoją bębny wbrew pozorom mają ogromne znaczenie i zakup super extra pro naciągów przy przykładowo małym pomieszczeniu da efekt kupna drogiego kartonowego brzmienia. Napisz coś więcej.
  12. admin

    Dziwne ślady

    Nic nie czyść! Tak powinno być, wręcz jest to wskazane, aby tak było :) Blachę kuje się przed ostatecznym toczeniem, często jako surówkę. Następnie trafia na tokarkę oraz inne obrabiarki i ściągana jest warstwa surowizny. Toczenie talerza odbywa się nożem tokarskim który zagłębia się na konkretną głębokość. Często kucia są głębsze i nie zostaną one zebrane przez nóż tokarski. Dla tych co wcześniej mieli wychuchane błyszczące talerze, maszynowo robione przez komputer często jest to szok... Poniżej klasyk klasyków. K Constantinople. Niemal za każdym razem jak trafiał w ręce klienta było tłumaczenie dlaczego tak jest a nie inaczej :) Ja jako fan tureckich talerzy nie wyobrażam sobie talerzy bez tego... czegoś
  13. Ja mam brzozowe gary od wielu wielu lat nie jestem jakoś załamany z tego powodu. Wielokrotnie były w studiu jak i pożyczane przez znajomków na koncerty lub nagrywki. Jakby brzoza była taka słaba to nigdy by nie powstała Yamaha Recording Custom. W PL się niestety przyjęło, że klon to klasa, a brzozy, mahonie, buki to biedaki cebulaki. Magia klonu ciągle działa :) Poniżej proste wykresy jaki charakter ma dobry klon i dobra brzoza
  14. Igoras1997 Możesz napisać więcej szczegółów jak owa prezentacja miałaby wyglądać?
  15. admin

    pst7

    Przede wszystkim musisz mieć świadomość, że seria PST7 charakterem brzmienia jest bardzo zbliżona do serii Paiste 2002, która jest bardzo specyficzna. Jedni ją kochają inni nienawidzą. Posłuchaj najpierw tego jak to brzmi na video i czy o taki charakter brzmienia Tobie chodzi. Mi osobiście bardziej leży seria PST8.
×
×
  • Create New...