Jump to content

Seth

Members
  • Content Count

    6137
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Bydgoszcz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Polecam zacząć od podania jakichkolwiek istotnych informacji (wiek to trochę za mało) - z jakiego miasta, jaki zakres cenowy oraz staż/umiejętności syna. ;)
  2. Ja tam polecam po prostu nie grać z metronomem :P Do ćwiczeń spoko, na koncerty i próby - już tak średnio. :)
  3. W sumie nie rozumiem problemu, tak samo jak ósemkową, tylko dwa razy szybciej. Tak jak triola ósemkowa to trzy nutki upakowane w okres dwóch ósemek, tak triola szesnastkowa to trzy nuty upakowane w okres dwóch szesnastek :)
  4. No i jakiej odpowiedzi oczekujesz? Skoro nie miałeś wcześniej styczności, to pewnie zbyt wiele nie ugrasz, więc jeśli chcesz cokolwiek porobić za zestawem, to jednak przydałoby się trochę poćwiczyć. Piosenki sobie sam znajdź, wybierz jakieś proste, nie za szybkie i które lubisz i tyle. A jeśli nie czujesz tego, to po co cisnąć na siłę? ;)
  5. Poczytaj forum, było o tym już pisane nie raz i nie dwa. Oczywiście jest to możliwe, bo w końcu są muzycy żyjący z grania muzyki, lol.
  6. Nie loteria, tylko kwestia tego, co chce się osiągnąć. Longstreth ma werbel ze ścianką o grubości ok 4-5cm, a Chambers jakieś 5mm, czy to oznacza, że któryś z nich jest mniej lub bardziej pro? Nie, po prostu jest inny. A na brzmienie ma wpływ jeszcze masa innych rzeczy i nie jest powiedziane, że droższy werbel będzie zawsze brzmiał lepiej od tańszego. Do tego dochodzi jeszcze kwestia własnych preferencji, bo dla każdego 'dobre' brzmienie to inne brzmienie.
  7. Siema Seth, kupe lat :D Żyjesz? Bębnisz jeszcze?

    1. Seth

      Seth

      Siema, siema ;p
      Oczywiście, że bębnię ;d

      A Ty? Odpuściłeś bębny na rzecz basu, nie?

    2. _barti_

      _barti_

      na rzecz życia :P a poważnie to długa historia

      jak tam Ci idzie? jakieś nagranka masz? 

  8. Oczywiście, że mają znaczenie, ale nie ma zasady, że cieńszy = lepszy, a grubszy = gorszy.
  9. Nadmierne ściskanie pałki jest po prostu bez sensu, pałka sama w sobie też ma wpływ na brzmienie i im mocniej ją będziesz ściskać, tym bardziej będziesz tłumić jej wibracje. Kiedyś uczyłem się u nauczyciela, który losowo wyciągał mi pałkę z ręki podczas grania - jeżeli mu się to udawało - było ok, jeżeli nie, to znaczyło, że za mocno trzymałem. :P
  10. Chyba nie do końca rozumiem o co Ci chodzi ;p Ale grunt to mieć luz w rękach, nie trzymamy pałek na sztywno, powiedziałbym nawet, że powinno się trzymać na granicy wypadnięcia i palcami kontrolować jej ruch, ale nie na siłę. Fragment, który przedstawiłeś jakoś nieszczególnie mi się podoba, on jakoś fizycznie to robi ;p Zobacz sobie Secret Weapons for The Modern Drummer Jojo Mayera, tam imo najlepiej jest wszystko pokazane i objaśnione.
  11. Spróbuj podgrzać suszarką i wtedy odkleić ;)
  12. To w ogłoszeniu to nie wiadomo co to jest ;p Amati ma inny cały osprzęt, a ciężko tak poznać po samym korpusie, który i tak był malowany ;v
  13. Domyślam się, że to Amati :p Polecam środek do usuwania starych powłok lakierniczych np. Takowy firmy v33, jest dość drogi, ale daje radę. Mat czy połysk? Kwestia gustu, tylko i wyłącznie :) Podkładki pod lugi... Polecam :)
×
×
  • Create New...