Skocz do zawartości

Cxax

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profil - Dane

  • Skąd:
    Silesia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Potrzebuję zespawać chinę Istanbul Turk. Kolega z forum, który kiedyś spawał, już się tym nie zajmuje. Nie posiadam twarzoksiążki, mile widziane inne opcje kontaktu.
  2. Cxax

    THE DEEPEST PIT

    Wróciłem po latach. Z nowych nabytków: SABIAN AA Raw Bell Crash 18" i MASTERWORK Resonant Extra Heavy Rock Ride 21". Kupiłem na testy pałki Pellwood. Ogólnie jestem zadowolny, bardzo dobry stosunek jakości do ceny, tylko trochę śliskie.
  3. Cxax

    THE DEEPEST PIT

    Dzięki. Grałem i gram, ale tutaj jestem incognito. Jak znajdę chwilę, to wrzucę jakieś sample. [ Dodano: 03-03-2017, 23:26 ] Dzisiaj składałem koncertowy zestaw blach, udało mi się zebrać wszystkie (na zdjęciu brakuje tylko bell'a) w jednym miejscu: Standardowy set to 12 blach. P.S. Teraz jestem na etapie upgrade'owania zestawu bębnów. Szukam tomów z wysokich serii PEARL lub YAMAHA, tylko klon.
  4. Cxax

    THE DEEPEST PIT

    Zero problemów. [ Dodano: 06-06-2012, 07:12 ] Zakupiłem kilka nowych rzeczy, w przyszłym tygodniu pewnie do mnie dotrą, wtedy zrobię update z fotkami. [ Dodano: 22-06-2012, 22:13 ] Doszło (wszystko uzupełnione w głównym poście) : - mikrofony na tomy: AKG D 40 x 3 - mikrofon na floor tom: SENNHEISER e602 - hi-hat: ZILDJIAN K/Z 13" (na sprzedaż http://www.perkusja.org/viewtopic.php?t=55087) - hi-hat: ZILDJIAN Z Dyno Beat 13" [ Dodano: 19-03-2015, 10:25 ] Dawno mnie tu nie było, ale niewiele się zmieniło przez ten czas: - wymieniłem mikrofon na werblu na AUDIX i5, SM57 został skutecznie zniszczony ciosem pałką, - sprzedałem (z żalem) ride ISTANBUL Agop Turk 22" i HH ZILDJIAN Dyno Beat 13, - naciąg rezonansowy na werblu zamieniłem na EVANS 500. Rozważam opcję sprzedaży stopy AXIS A-L2 z całą masą akcesoriów oraz chinki MEINL Amun 20". [ Dodano: 01-02-2016, 20:25 ] Przez ostatnie kilka lat niewiele się działo z moim sprzętem, ale w zeszłym miesiącu zaszalałem i kupiłem kilka nowych blaszek ZILDJIAN Z Custom i Z3 - postaram się jeszcze w tym tygodniu wrzucić foty i zrobić gruntowną aktualizację. [ Dodano: 02-02-2016, 20:25 ] Zaktualizowałem dane na pierwszej stronie. Udało mi się skompletować bardzo fajny zestaw ZILDJIAN Z: - Z Custom Rock Crash 16 i 18", - Z3 Rock Crash 19" - Z3 Thrash Ride 19" I dodatkowo Oriental China Trash 18": [ Dodano: 25-02-2016, 21:43 ] Dzisiaj listonosz przyniósł: PAISTE Signature Thin China 14".
  5. A ja na ten przykład gram zawsze na żywo z metronomem i zawsze będę to polecał. Używam KORG D888, dla siebie puszczam metronom, a na przody daję sample. Dzięki temu jestem w stanie idealnie zgrać elektronikę z żywymi instrumentami. Jak perkusista nie potrafi trzymać tempa to i do metronomu nie zagra. Dla tych, co trzymają, granie koncertów z metronomem pozwala na znaczne urozmaicenie występów. Polecam poczytać opinie o Korg D888, jest to sprzęt używany przez hiper profesjonalne zespoły, przede wszystkim ze względu na swoje możliwości: m.in. wiele torów wyjściowych audio.
  6. Ciekawe ile lat będziesz jeszcze szukał idealnego rozwiązania za przysłowiowe grosze. Poproś firmę Apama o podanie izolacyjności akustycznej pokoju IF w decybelach dla różnych częstotliwości, w Twoim przypadku izolacja stukowa nie ma znaczenia. Ja już ponad rok gram w kabinie firmy Protone, z którą miałeś kontakt i jestem bardzo zadowolony. Zdarza się, że kończę próby po 23 i jeszcze nie słyszałem żeby ktoś się skarżył a najbliżsi sąsiedzi jak sam widziałeś mieszkają kilka metrów od moich okien. Skoro producenci drzwi i słuchawek izolacyjnych podają tłumienie w dB nie widzę problemu żeby producenci i wykonawcy pomieszczeń do gry na instrumentach również to stosowali.
  7. Mam na sprzedaż ZILDJIAN K/Z 13" hi-hat. Jeden z najbardziej cenionych hi-hatów w wielu gatunkach muzyki. Razem z wysyłką sprzedam za 720zł. To bardzo dobra cena. http://www.perkusja.org/viewtopic.php?t=54770 Za 600zł kupisz spokojnie jakiegoś fajnego crasha i zostanie ładna sumka na ride. W razie czego blacha wystawiona również na allegro (z wliczoną prowizją od sprzedaży): http://allegro.pl/zildjian-k-z-hi-hat-13-k-z-hihat-i2446375887.html
  8. I napisz dokładnie co rozumiesz przez wytłumienie. Rzucanie potocznych haseł niewiele mówi.
  9. Zerknij tutaj: http://www.perkusja.org/viewtopic.php?t=52631
  10. Cxax

    Ciężkie Brzmienia

    Dziwne, znam tylko jednego i to średnio znanego. Nie powiedziałem, że się nie nadają tylko, że nie sprawdzają się tak dobrze jak te, które wymieniłem.
  11. Jeśli szukasz dobrego rozwiązania to zerknij tutaj: http://www.perkusja.org/viewtopic.php?t=52631
  12. Cxax

    Ciężkie Brzmienia

    Jako osoba, która od ponad 15-tu lat siedzi w ciężkich brzmieniach dorzucę do tej jałowej dyskusji swoje trzy grosze. Właściwie każdy z czołowych producentów talerzy ma w swoim katalogu blachy do ciężkiej muzy, wszystko rozbija się o kasę. Gdybym miał zrobić jakieś małe zestawienie to wyglądałoby ono następująco: - PAISTE Alpha (w miarę przystępna cena, wytrzymałość, szeroki wybór modeli) - ZILDJIAN Z3 (dla tych, co mają ciężką rekę) - SABIAN AAX (trochę droższe niż Alpha ale w pełni zawodowe, świetnie brzmiące blachy) - PAISTE Rude (zawodowa seria, ma wielu zwolenników, specyficzne blachy, ale pasują do ciężkiej muzy) - MEINL MB20 (mój faworyt, świetne szkliste brzmienie, wytrzymałość, najbardziej szlachetne - o ile można tak powiedzieć - w tym zestawieniu, niestety najdroższe). Z budżetowych blach polecam jeszcze ORION (Rage Bass, Strondo) oraz PAISTE PST5. Sporo użytkowników tego forum poleca mniej lub bardziej tureckie blachy jak AMEDIA czy STAGG. Osobiście uważam, że te talerze nie sprawdzą się tak dobrze w ciężkim graniu jak wymienione przeze mnie powyżej. Po pierwsze żaden z tych producentów nie celuje w środowiska stricte metalowe. Po drugie stawiam w wątpliwość wytrzymałość tych blach w porównaniu z rekomendowanymi powyżej. Podsumowując moją myśl. Początkującym polecam odkładanie kasy i sukcesywne celowanie w PAISTE Alpha ewentualnie w blachy ORION (Rage bass, Strondo). Wbrew pozorom blachy ORION brzmią naprawdę nieźle, kiedyś używałem ich jako rezerwowego setu (obok MB20) i wiele osób było pozytywnie zdziwionych ich brzmieniem. W miarę przypływu gotówki polecam SABIAN AAX lub MEINL MB20. Na jednych i na drugich nagrywałem płyty i zawsze brzmiały świetnie. Nawet stosunkowo cienkie blachy jak SABIAN AAX Dark Crash genialnie komponowały się w miksach. Jeżeli chodzi o PAISTE to szanuję tego producentą, ale osobiście nie lubię nagrywać na tych blachach. Irytuje mnie specyficzny atak, taka górka na "i". Nie wiem jak to słownie wytłumaczyć, ale właśnie PAISTe Alpha i Rude są idealnym przykładem - tak jakby ktoś założył kompresor i opóźnił ich atak. Najpierw jest metaliczny dźwięk a za chwilę dopiero wybucha atak. Ja wolę kiedy talerz eksploduje od razu po uderzeniu pałką. ZILDJIAN Z/Z Custom/Z3 itp to też dobre blachy. Mało uniwersalne, ale w ciężkiej muzie sprawdzą się dobrze. Niestety trzeba umieć w nie przyładować. Aha, zaoglądałem się na mecz i zapomniałem jeszcze o: - MEINL MB10 (zbliżone do PAISTE Alpha, całkiej fajne blachy) - MEINL Classics Custom Extreme Metal (zupełnie nowa seria, dedykowania do ciężkiego grania, niestety poza próbkami w necie nie miałem z tymi blachami do czynienia, więc się nie wypowiadam).
  13. Dla mnie ten dźwięk jest przesterowany. Jeżeli to mikrofon a nie łopata, to gdzieś po drodze coś się musiało wydarzyć. To nie brzmi w ogóle jak talerze perkusyjne, raczej jak pokrywki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...