Lepton
Użytkownik-
Liczba zawartości
133 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profil - Dane
-
Skąd:
jestem?
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Może brzmienie, może ekonomia, czasem z drugiej strony jest inny materiał (drewno, plastik), co daje więcej możliwości brzmieniowych. Na allegro równie dobrze znajdziesz okrągłe, np ciekawie wygląda "Vater Bass Drum Beater".
-
Cześć, kojarzy ktoś sampler z tego filmiku? Szukam jakiegoś multipada typu Alesis Samplepad pro, który zbiera rożne opinie. Dużo osób narzeka na przesłuchy pomiędzy padami. Pozdrowiam
-
Lepton obserwuje zawartość → Ciekawe linki
-
Alesis Trigger IO + podkład z komputera
Lepton odpowiedział gharalion → na temat → PERKUSJE ELEKTRONICZNE
To odpalaj sobie numery z telefonu albo innego kompa. -
Alesis Trigger IO + podkład z komputera
Lepton odpowiedział gharalion → na temat → PERKUSJE ELEKTRONICZNE
Masz ez Drummera podłączonego przez jakiegoś dawa? Cubase, Pro Tools, Studio One? Najprawdopodobniej przejmuje on sterowniki dźwięku, przynajmniej ja tak to sobie tłumaczę. Wyjściem jest wtedy załadowanie muzy do dawa na ścieżkę i słuchanie z niego. -
Zestaw mikrofonów pod cały band
Lepton odpowiedział michal4293 → na temat → PERKUSJA W STUDIO I NA ESTRADZIE
chociaż bas, jak jest bez przesteru, to można w linię nagrać -
Zestaw mikrofonów pod cały band
Lepton odpowiedział michal4293 → na temat → PERKUSJA W STUDIO I NA ESTRADZIE
Da sie tak zrobić. Do basu i stopy możesz sobie wziąć Shure beta 52a, lub inny tego typu np. Akg d112. Do tomów, werbla i gitar nada sie najbardziej uniwersalny mikrofon instrumentalny czyli Sm 57. Jeżeli chodzi o mikrofony dobrze brzmiące na overheadach, którymi mozna tez fajnie zebrać wokal, to polecam Oktava mk-012, wez parę dwóch mikrofonów. Piękne brzmienie. Jeżeli chodzi o zasilanie fantomowe, to przyda sie na overheady, bo tam sa pojemnosciowki, a nie na stopę. Stopa i tomy to zwykle dynamiki, nie wymagają zasilania fantomowego. Pozdrawiam -
Cześć, nie jest to wprawdzie twórczość perkusyjna, ale cover wokalny żony perkusisty :D Muzyka została również zremixowana przez autorkę, miłego słuchania!
-
MIC do STOPY: AKG P2 vs Sennheiser e902 vs Audix D6
Lepton odpowiedział Shellboy → na temat → PERKUSJA W STUDIO I NA ESTRADZIE
Zastanów się jeszcze nad Shure beta 52a. Wg mnie, warto dołożyć. Kilka stówek trzeba dać, żeby się później nie denerwować :) -
Jaką kolumnę aktywną wybrać do perkusji elektronicznej
Lepton odpowiedział szpader → na temat → ROZMOWA OGÓLNA
polecam mackie srm 450 -
Van Halen - Hot For The Teacher (drum cover)
Lepton odpowiedział aax12345 → na temat → TWÓRCZOŚĆ FORUMOWICZÓW
No, brzmienia Ci nie ukręcili, jakby z mikrofonu kamerki :/ Ogólnie bardzo fajnie, pewnie grasz, ale rimshoty tam były? Bo nie słychać, może kwestia brzmienia, a by się przydały. Lekkie nierówności np. 0:51 można albo poprawić, albo w studio wyrównać, ale przydałoby się to zrobić. -
Studenckie radio SAR, internetowe mad dog czy coś takiego.
-
Kolega powinien nagrać gitarę z metronomem i wysłać Ci projekt z klikiem. Ciężko się słucha. Masz fajne blachy.
-
Łatka na Controlled Sound jest zrobiona z tego samego materiału, jak reszta naciągu. Ambassador to naciąg pojedynczy o grubości 10 mil, a CS ma grubość 10 mil + łata 5 mil. Tutaj masz dokładniej opisane: https://pl.wikipedia.org/wiki/Remo Więc możesz co najwyżej wyciąć łatę z innego naciągu. Największy problem byś miał z przyklejeniem tego, bo klej tłumi drgania, a taśma dwustronna zmieni brzmienie, bo sama ma pewną grubość. Sama taśma naklejona w kształt łaty nie będzie w ogóle rezonować, tylko tłumić. Próbując zgrzać naciągi razem, np żelazkiem, tylko się je zniszczy wysoką temperaturą. Wniosek: chcesz mieć CS, kup CS :) A eksperymenty z przerabianiem naciągów, naklejaniem na nich różnych rzeczy, taśmy, łat, chusteczek, polecam. Nie uzyskasz brzmienia CS, ale inne ciekawe, unikalne, na pewno.
-
Zewnętrzna karta dźwiękowa a latencja - uda się?
Lepton odpowiedział MVA → na temat → PERKUSJA W STUDIO I NA ESTRADZIE
Podejrzewam, że podawana przez komputer latencja to nie jest całkowite opóźnienie, jakie występuje. To dlatego, że przy latencji 20ms już trudno grać live prawda? No a 20 ms to tak naprawdę bardzo mało, to taki czas, w jakim dźwięk pokona ok. 7 metrów. Więc jak gramy sobie w sali prób na akustycznych garach, to np. taki gitarzysta oddalony od nas o 7m słyszy nas z latencją 20 ms i nie stwarza to problemów. A jeżeli gramy na sprzęcie, który pokazuje 20 ms latencji, to jest to mocno odczuwalne zarówno przez nas, jak i przez oddalonego gitarzystę. Wiec to, co napisuje do nas komputer, to nie wszystko. Takie moje przemyślenia. -
Wg mnie Roland ma lepsze brzmienia od Yamahy. Roland TM-2 ma świetne brzmienia stopy, werbla, clapów...