Skocz do zawartości

StawRos

Użytkownik
  • Zawartość

    966
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O StawRos

Profil - Dane

  • Skąd:
    Gliwice
  1. Od czego zależy "solidny statyw"

    Solidny statyw to przede wszystkim duża swoboda regulacji. Jakość wykonania to dla mnie przede wszystkim gwinty - muszą być trwałe, nie po to wydaję kasę (niezależnie jaką) by musieć później gwintować, naprawiać, spawać. Bardzo często zdarza się, że statywy z wydawałoby się niskiej półki są trwałe, stabilne i nierzadko lepsze jakościowo niż ich odpowiedniki "renomowanych firm". Mam łamany statyw Basixa 800L (firma już nie istnieje, statyw jako nowy kosztował 180zł), który służy mi już grubo ponad 10 lat i poza normalnymi śladami użytkowania jest jak nowy.
  2. Drumcraft

    Drumcraft umarł tak samo jak kiedyś Basix, Everplay z którego się wywodził. To były jedynie marki, nie stały za nimi żadne konkretne firmy zajmujące się wytwarzaniem bębnów.
  3. matusowe Amati - update 11.06.2014

    Rób swoje. Pamiętaj, czas i tak upłynie.
  4. ustawienia hi-hatu

    Wyrobienie techniki i odpowiednie ustawienie wysokości rozwiąże problem.
  5. Mocowanie sprężyn - paski czy sznurki

    Różnicę w brzmieniu zauważyłeś bo podczas zmiany pasków na sznurki musiałeś inaczej dociągnąć sprężyny.
  6. Problem z werblem

    @key2001 Jeśli możesz to zdejmij dolny naciąg i zrób fotki przykładając aparat do dolnej krawędzi. Podczas robienia zdjęć powinieneś zauważyć charakterystyczne wycięcie w korpusie po obu przeciwległych stronach. Jak zrobisz fotki to daj znać.
  7. Warstwy drewna - ilość ma znaczenie?

    Daj sobie czas na oswojenie się z instrumentem, zwłaszcza jeśli to Twój pierwszy "poważny" werbel. Musisz zaznajomić się z brzmieniem i zacząć poszukiwać. Zobaczysz, że za miesiąc, dwa, trzy werbel będzie brzmiał dla Ciebie zupełnie inaczej niż dzisiaj.
  8. Yamaha Recording Custom - Update 10.02.2017

    Siema!! :D Za Flying Dragonem tęsknię do dziś i poluję na niego. Zestaw jak i muzyka, którą gram przeszła sporo ewolucji. Fajnie usłyszeć znajomych i super, że forum dalej żyje! Zapraszam do zapoznania się z twórczością mojego zespołu poprzez www.facebook.com/ksw4blues lub https://www.youtube.com/results?search_query=ksw+4+blues Pozdrawiam i do usłyszenia lub zobaczenia! :)
  9. Jaką stopę wybrać?

    Ja odradzam Mapexa ze względu na osławioną już "trwałość" gwintów. Z tego co jest obecnie na Allegro w tych granicach cenowych zastanowiłbym się nad: 1.) http://allegro.pl/ludwig-atlas-standard-las15fpdir-stopa-poj-dp-i6038478698.html 2.) http://allegro.pl/zawodowa-stopa-perkusjyjna-sonor-sp-473-nowa-tanio-i6851883466.html 3.) http://allegro.pl/stopa-pojedyncza-sonor-phonic-vintage-i6845686051.html
  10. Jak ocieplić brzmienie werbla ?

    Spróbuj pokombinować z uderzanym naciągiem. Możliwe, że jakiś podwójny w niskim stroju pomoże Ci uzyskać brzmienie takie jakiego szukasz. Z drugiej strony ciężko oczekiwać od mosiężnego 14x6,5 aby brzmiał miło i ciepło. Takie werble to przecinaki :)
  11. Nity

    Ja jak nitowałem blachę zrobiłem "na oko" w odległości ok. 2-3cm od krawędzi. Samo rozmieszczenie, odstępy pomiędzy nitami to już kwestia gustu :)
  12. Yamaha Recording Custom - Update 10.02.2017

    Porcja świeżych fotek ze studia:
  13. Klasyfikacja blach

    Temat wielokrotnie poruszany, zawsze prowadził donikąd. To jakie blachy nadają się do czego zależy tylko i wyłącznie od perkusisty. Na przykład: na blachach "przeznaczonych" do Metalu spokojnie można grać Jazz, Blues itd. wszystko zależy od człowieka.
  14. Jak stopa paskowa czy łańcuchowa ?

    Pasek można łatwo dostać, niekoniecznie w sklepach perkusyjnych. Jedyne co trzeba to po prostu dociąć na wymiar. Ja również wybieram pasek - bardziej naturalny feeling i lżejsza gra.
  15. Przygotowanie nowego naciągu do tune bota

    Zakładasz naciąg, dokręcasz śruby palcami do oporu później dokręcasz każda śrubę na 1,5 obrotu. Następnie mocno naciskasz naciąg na środku cała ręką aż usłyszysz charakterystyczny trzask. Potem można stroić.
×