Jump to content

aldi

Members
  • Content Count

    2005
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Lublin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Obawiam się, że nie zrobisz za dużo, bo ten wzmacniacz jest systemem kina domowego i zapewne ma cyfrowe efekty, które wprowadzają to opóźnienie. Ewentualnie może jest jakiś tryb toru analogowego stereo - trzeba poczytać.
  2. Mam ten werbel. Był wysyłany do pracowni Bertranda. Tylko naciągi nie wymieniane.
  3. Może być laptop i karta pod USB, ale raczej oponowałbym za profesjonalną kartą muzyczną USB uznanej firmy - czyli dołożyć trochę kasy na kartę. Ja nie używam USB więc nie podpowiem.
  4. MOim zdaniem problem może leżeć w strojeniu dolnego naciągu. Z moich doświadczeń wynika, że dolny naciąg rezo powinien być strojony dosyć wysoko. Przy lugach będzie to 370Hz (F#4), 396Hz (G4) lub 415Hz (G#4).
  5. Windows jest systemem czasu rzeczywistego, największym problemem są oczywiście sterowniki i sprzęt. Niestety wszystko teraz się jakby komplikuje pod względem "lekkości" i opóźnień, bo komputery są coraz szybsze i paradoksalnie nikt nie dba o lekkość. Dlatego warto kupić np. 12 letnie RME Multiface I, bo karty w tamtych czasach włąśnie miały najmniejsze opóźnienia. Albo http://www.esi-audio.com/products/julia/
  6. Po kolei: Za opóźnienie odpowiada bufor karty muzycznej w sygnale AUDIO, a nie MIDI. Sygnał MIDI nie wprowadza żadnego opóźnienia, no chyba, że to jakiś totalny wymysł przez USB - tu to cholera wie ;) dlatego powinno się stosować karty na PCI lub PCIe z MIDI IN/OUT i jak najmniejszym buforem audio. W lepszych kartach najniższy bufor to 32 sample.
  7. Najlepsze są wewnętrzne karty ma PCI/PCIe i to nawet te starsze mają niższe opóźnienia. A jaki masz system?
  8. aldi

    Strojenie

    Zacznij od naciągu dolnego, naciągnij go mocno ale nie bardzo mocno. Na tune-bocie to będą okolice 400Hz najlepiej do jakiegoś konkretnego dźwięku np. zacznij od F#4 (370Hz) http://www.phy.mtu.edu/~suits/notefreqs.html Jak będzie za nisko to podciągnij do G4 itd. Poeksperymentuj.
  9. Też się zgodzę, że to nie ta piosenka jest grana przez perkusistę ;) Trochę się marnujesz chłopie grając takie "covery" ;)
  10. Sorry, ale nie da się słuchać nagrań z kamerki, na których grają tylko blachy.
  11. Powermixer nic nie da, tu chodzi o opór słuchawek i poziom głośności wyjścia słuchawkowego, ale także o wielkość tłumienia zewnętrznego hałasu przez konstrukcję słuchawek. Co to znaczy "słuchawki z wysokiej półki" - to znaczy dla bębniarzy czy do słuchania muzyki?
  12. Jeszcze z pięć lat - i może obczaisz, że nie chodzi o walenie z łokcia, i zaczniesz pracować nad techniką. Techniką nadgarstków i palców. Konkluzja - takie walenie do niczego dobrego nie prowadzi.
  13. Nie czytaj tych Panów powyżej - najlepiej. Jak to młodzi perkusiści mają - się po pierwszej minucie wykładają... Przechodzą ze stop na prosty rytm i coś nie gra. Później dalej walą w ten crash i chinę i werbel. Może nawet mają podłożone sample pod stopę. O krzcie improwizacji, czy też zawodowo dynamicznego zagranego przejścia nie wspomnę.
  14. Sorry, ale nie ma co słuchać, bo po prostu nie wyrabiasz tego tempa. Powodzenia w dalszym ciśnieniu dopóki jesteś młody ;)
×
×
  • Create New...