Skocz do zawartości

bua

Użytkownik
  • Zawartość

    435
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profil - Dane

  • Skąd:
    Bydgoszcz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie jest jakoś tragicznie z tym sprężynowaniem. Myślę, że Lang na Twoim sprzęcie wycisnąłby mniej więcej tyle, co na filmiku, który wkleiłeś. Lewy bijak szybciej się zatrzymuje, bo ma więcej przegubów po drodze, to normalne. Moim zdaniem nie ma potrzeby niczego kupować, warto dobrze naoliwić wszystkie ruchome części. A czy masz ustawione wszystko dobrze to kwestia rzecz jasna indywidualna. Jak grasz jedynki jedną ręką to pałka i membrana muszą z Tobą współpracować, żeby było wygodnie, luźno, bez wysiłku. Tak samo powinno być z nogą. Jeśli grasz sobie jedynki jedną nogą i nie czujesz tej współpracy ze strony stopy i membrany to coś jest nie teges. Może stopa Ci nie odbija - wtedy sprężyny mocniej. Może czujesz, że uderzasz w momencie, gdy stopa jest za wysoko/za nisko - wtedy inny kąt odchylenia bijaka.
  2. bua

    Pomocy - zastój, co robić?

    Polecam pójście do dobrego nauczyciela. Zobaczysz, ile jeszcze nie umiesz.
  3. bua

    Pierwszy crash

    Poproszę o rozwinięcie tej myśli, bo jest intrygująca. Ogólnie weź 18, jako jedyny crash lepiej się nada. Używanych talerzy nie ma się co bać, spróbuj w tym budżecie znaleźć używkę z wyższej półki, myślę, ze będziesz zadowolony.
  4. bua

    Drum Diagram - gdzie można zrobić?

    Google -> kit builder. Np.: http://mydentity.mapexdrums.com/
  5. bua

    Dixon Drop Cluth

    U mnie hula dobrze od wielu lat, można brać.
  6. bua

    Czarek Konrad

    Jakby co p. Konrada będzie można posłuchać jutro w Bydgoszczy w przystępnym repertuarze: http://nowespojrzenie.com/krzysztof-cugowski/
  7. bua

    Vlog perkusyjny z poradami dla naszej społeczności

    Myślę, że warto dodać, że np. jeden z najwybitniejszych polskich pedagogów Mirosław Żyta uczy, żeby nie uderzać w sam środek naciągu, ale nieco powyżej, bo w samym środku dźwięk jest bardzo suchy. Bardzo łatwo to samej/samemu sprawdzić na werblu, uderzając najpierw przy samej obręczy i przechodząc po malutku w stronę środka naciągu. W pewnym momencie dźwięk będzie najpełniejszy, najprzyjemniejszy - i nie będzie to środek naciągu. Jeśli chodzi o filmik nr 3 to tym o-ringiem zupełnie zabiłeś brzmienie instrumentu. Myślę, że żelki są jednak mniej inwazyjne i dają większą elastyczność, a też są tanie. @metagawron - nie mam zamiaru Cię zniechęcać, fajnie, że Ci się chce produkować takie lekcje. Proszę tylko, żebyś robił obszerniejszy wywiad środowiskowy przed nagrywaniem swoich patentów. Inaczej niekoniecznie muszą się okazać krokiem naprzód w czyjejś przygodzie z perkusją.
  8. Doceniam pracę włożoną w filmik, ale nie widzę tu nic ponad np. dowolną szkółkę Portnoya. Tam możemy znaleźć dokładnie takie przejścia, podobnie zresztą jak w samych kawałkach Dream Theater, np. tu w numerze z 1994 (5:25):
  9. bua

    Zarabianie graniem.

    W jaki sposób się wkręcić? Przez znajomości. Jeśli znasz "środowisko" to prędzej czy później coś się trafi. A czy z tego są w Polsce dobre pieniądze? Chyba najbardziej jaskrawym "świeżym" dowodem na to, że nie, jest historia Bogumiła Romanowskiego. Polecam pogóglać. W skrócie: świetny perkusista, który dla pieniędzy poszedł w disco polo - został "wokalistą" zespołu Łobuzy.
  10. bua

    Pytanie...może głupie...

    Jeśli uważasz, że teraz brzmi ok, to nie ma sensu topić pieniądza dla rezonansu.
  11. bua

    Aric Improta

    Tak, tak i jeszcze raz tak!
  12. bua

    Brzęczenie sprężyn przy przejściach

    Werbel rezonuje Ci z którymś konkretnym bębnem. Znajdź ten bęben i pomajstruj ze strojeniem, powinno pomóc.
  13. bua

    Przejście

    Wydaje mi się, że widać tak: W T1 T2 T2 S S || W T2 T3 T2 S T3 || ale słychać tak: W S S S S S || W S S S S S Przy okazji: jaki jest sens trzymać trzy tak samo brzmiące kotły? Albo miksować je tak, żeby brzmiały tak samo?
  14. bua

    Put it down on the bottom with the drums

    Moim zdaniem może być trudno przetłumaczyć to wprost. Poszedłbym w parafrazę typu: przyklej się do perkusji, skacz w dół (na 1 i 3) i w górę (na 2 i 4) razem z nią.
  15. Chyba jeszcze tu niewrzucany. Ogólnie każde jego granie na yt jest skoksowane, ale to, co tutaj się dzieje, wymaga szczególnej uwagi:
×