Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tutaj nowy i mam parę pytań :???:

Gram już jakoś od ponad roku i uczę się sam. Gram cały czas z metronomem ćwiczę jedynki, dwójki i paradiddle, a po za tym uczę się grając różne utwory. Szukam jakichś dobrych ćwiczeń dających szybkie efekty, chciałbym grać szerokopojęty death metal, więc wiąże się z tym duża szybkość i technika i takich właśnie takich ćwiczeń szukam. Znalazłem ćwiczenia na stronie George'a Kollias'a, ale słabo znam angielski, więc niezbyt rozumiem jego lekcje.

 

Kolejna sprawa to ustawienie stopy, mam twin Dixona PP-9270D i też nie wiele wiem w tym temacie, dokładniej chodzi o to jak ją wyregulować, żeby grało się lepiej, wygodniej...

 

Proszę o pomoc i z góry dzięki ;)

 

Pozdrawiam :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żebym mógł Ci dać ćwiczenia, które Ci nie zaszkodzą, musiałbym Cię zobaczyć, jeśli to możliwe, zamieść filmik, na którym pokażesz wszystko co umiesz.

 

Przede wszystkim, technika, ale pokaż ręce to będzie więcej ;)

 

Co do stopy, własne preferencje, więcej zależy od Twojej techniki niż stopy. Żeby lekko chodziła, no i sprężyny trochę mocniej, żeby noga mniej pracowała ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj tego co robi Derek Roddys

masz link dużo ma filmików na youtube sam to ćwicze a jak chce te lekcje od George'a Kollias'a to mi napisz p.w to dam znac o co chodzi :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobre są ćwiczenia Roddy'ego, mnie osobiście dużo dały i dają cały czas. Jeśli chodzi o same rytmy to polecam "The Evolution of Blast Beats" autorstwa w/w bębniarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, na razie robię sobie 16 tygodniowy kolliasowy trening :smile: